1. Mitt mål var att ha kul, uppleva en annan värld på ett enkelt sätt. 2. Beroende, små doser av belöning, hade jävligt kul. 3. Spelar mycket, spelar bra. 4. Gick inte ut lika mycket, slösade mycket mycket mindre pengar. Utan att jag riktigt visste om det så lät jag mitt sociala liv bli rätt lidande. 5. Possetivt var de gångerna man upptäckte nya coola grejer, när man nådde framgång. Och framförallt i strider med andra spelare. Negativt var när man satt länge utan någon som helst framgång. 6. De possetiva sakerna fick mig att bli glad, taggad. De negativa sakerna fick mig att bli sur. 7. Inte spela, eventuellt spela på en oseriös nivå utan mål. 8. Större värld, mer varierande miljöer, bättre spelare mot spelare system, ta bort battlegrounds. 9. player vs player, anledningen till att jag började spela från början, blev i slutändan också anledningen till att jag slutade spela. 10. Spelade us open beta, tyckte det var trevligt rent spelmässigt, skön frihet, sköna miljöer. Sen utvecklades pvp systemet och jag inhandlade. 11. Ofta bra, men tar för mycket tid, och när man kommer upp i hög nivå så blir spelet ett jobb. Du kan tex inte anmäla dig till en raid som tar 4 timmar och sedan banga efter 2 timmar för att du ska ut och dricka öl med dina polare. En annan anledning till att jag slutade, hatar att binda mig till andras fria tid. 12. Den sociala biten, både till vänner och fiender, övning på språk. 13. Nej har inga problem med att få kontakt med tjejer irl. Dock blev nog kontakten lite lidande medans jag lirade :/ tyvärr. Cheers.