I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag SKA bli sveriges första ägare av xbox360 [typ]

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2005-11-04 15:44

Jag SKA bli sveriges första ägare av xbox360 [typ]

Tjena tjena flickor.

efter att en kille på whoa tipsade mig som spelsiten loading så började jag hänga där lite lätt.

För ett par veckor sedan surfa ja in o såg att de hade en tävling där man kunde vinna en helg med ms dark själv.

kastade ihop et skämtsamt mail och tänkte inte mer på det.

Öppnade mailen idag och såg att jag var en av de 8 utvalda som kastas in i en lägenhet i sthlm. Olika tävlingar ska hållas och med världens största flyt kan jag bli den lyckliga ägaren av en xbox360. Det står förvisso "fina priser" men något annat hade ju varit ren o skär skam.

tydligen kan man slås ut när som helst i tävlingarna som kommrr hållas löpande under helgen så denna tråd kommer troligen utvecklas till en mobbningstråd av undertecknad när jag åker ut först av alla.

wish med luck

Jag är ju inte ens särskilt intresserad av 360 :p

To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.