Gta vilket e bäst?
Själv tycker jag att san andreas är klart det bästa gta spelet än så länge!!!
http://www.a12e.com
2:an
...och det är det som är så fint med whoa!
Vice city är bäääääääääääääst
Fuck me, I am weak
Måste fan också säga Vice. Grymmast är SA men Vice känns "bättre".
There are two kinds of people in this world, those who shut up... And those who should.
Om jag jämför spelen och ser till vilket som var roligast att spela så går min röst till Vice City. så jag måste och säga att Vice City e bästa GTA spelet..
You'll Never Walk Alone
Vice city. Det gta jag såg mest fram emot..och känslan i det är bäst.
san andreas lätt ...förstår inte hur ni kan tycka vice city e bättre...även om d oxå är jävligt grymt och även "mysigt" på nått sätt...
en död moderat är en bra moderat
Lugnt vice
PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS
GTA 1&2 ska egentligen inte jämföras med övriga, där tycker jag 2an e bättre.. VC är bäst av dom nya, sen SA, sen 3an...
du är kär i mig.
VICE CITY d e ju grymt härlig känsla i spelet
www.gbg031.se
Sa e klart bäst (folk som klagar på det suger på att åka sanchez). VC är inte långt efter. ähh, alla spel är lysande.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
1) GTA 3 2) GTA Sand Andreas 3) GTA Vice City
PS. Your cunt is in the sink
kazie, din va bra fast baklänges :p
du är kär i mig.
Lätt skönast feeling i Vice City. Tommy är sjukt skön också. SA är väl ett "bättre" spel men jag håller inte det lika högt.
"Don't schsch me motherfucker"
Viiiiice! utan tvekan
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
1an FO SHO!
Det är inte lätt när det är svårt..
jag har sett 12 åringar som postar bättre trådar? vart fan vill du komma med att fråga sen skriva din åsikt och sen avsluta efter 15 ord
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
24 svar hittils, det är bättre än många så.... :p
du är kär i mig.
Vice city
"Whatever doesn't kill you simply makes you... stranger. "
vice var HETT när det kom. Känns lite föråldrat och uttömt. Men visst är det kul. sa gick inte av för hackor det heller.
gta 2 e ju fetast :D
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
VC
---------------------------------------- --- ------------ Detta behöver inte vara sant (men mest troligt)
San andreas lätt....
http://www.a12e.com
GTA LONDON!
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.
San ANdreas!
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Vice City o 2:an utan tvekan!! tycker San Andreas va en besvikelse...
1:an bästa ..
soundcloud.com/jerrones
"jag har sett 12 åringar som postar bättre trådar? vart fan vill du komma med att fråga sen skriva din åsikt och sen avsluta efter 15 ord" Har tänkt länge på samma sak :P
njut
San Andreas. dom har fångat LA-känslan, sommarkänslan (underbart såhär på hösten att få återuppleva den gamla goda tiden för fyra månader sen), ökenkänslan, ja, allt. grafiken är inte den bästa, men Rockstar vet banne mig var dom ska sätta sina få polygoner och pixlar för att de ska göra sitt jobb. särskilt färgsättningen, jag älskar Los Santos underbara himmel som ändrar färg från ljusblått till orange ju mer tiden går.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
Herr_Tamburinman: Vice City har ju lyckats fånga sommarkänslan ännu bättre än San Andreas :P För att hålla mig till "tråden" så tycker jag att Vice City är det bästa, har spelat det mest och jag blev totalt uppslukad av det, något som tyvärr inte hänt med San Andreas ännu.
njut
undrar va d e ni tycker e bättre me vice city...sa har ju både skönare karaktärer bättre musik roligares täder o uppdrag o mkt större...dissar absolut inte vice city på nått sätt men d e inte i närheten av san andreas
en död moderat är en bra moderat
casp_ P20 typ bättre grafik, skönare känsla... det var något speciellt med vc
du är kär i mig.
Det är inte bättre grafik i VC. Anledning till att så många har VC som sin favorit är nog för att det var mindre att smälta än vad SA var. SA är ett så otroligt stort spel och har en väldigt stor spelyta, vilket jag vill få fram är att man inte kan alla hörn och bakgator osv i SA så man känner inte samma närhet i SA som man gör med VC och 3.
1. san andreas 2. London 3. gta 2 motivering: san andreas är helt enkelt skitbra..det finns skitmycket att göra o långt mycket större karta än alla andra.. gta london är bara allmän skön känsla och härligt koncept, som den anglofil jag är =) jag kan helt enkelt inte ranka med vice city, visst njöt jag när det kom, men det tar slut för snabbt , för liten stad etc. självklart är det ett av dom bästa spelen ever, men inte i jämförelse med SA.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
1)San andreas självklart! 2) Vice
http://www.barasadar.com
Ettan är bra! Enkel att förstå finessen i och ändock en riktig pärla som tål att nötas om och om igen. Vice City var jag fastsnöad i som fan en period. Alla säger att San Andreas är tvärfet men jag har fan inte ens prövat den, blir kanske nästa spontaneous-purchase till PS2:an om inget kommer i vägen. Värt att tillägga att de har döpt huvudpersonen i San Andreas efter mig -.-
Tror nog fan att jag gillar GTA3 bäst av alla, så skön maffiakänsla i det spelet. Lite synd att huvudrollen inte säger något bara =/
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
och, här kmr en gta freak 1an 2an och London följer den tradionella 2D, underbart dock lyckades Rockstar att göra allt i 3D, 3an, Vice, San så 1,2, London är grymt roliga, men den bästa av dem är 2an sedan så har 3an den bästa handlingen, Vice den bästa musiken San Andreas för sin yta. Jag har aldrig sagt att "Den är bättre än den andra" eftersom det skulle förstöra mig =P alla är lika bra!
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
Vice City! Tveklöst...
Bronx
the warriors är en het potatis
Alla GTA spel har ju sin egen charm ju =) Gillar allihop.. Men det känndes lite tjatigt när SA kom men visst fan e det ett underbart spel.. Gillar alla spelen.. Men kommer ihåg hur häftigt det kändes att lira GTA i "riktig" 3D för första gången =)
That's just stupid.
1 GTA Sa
2 GTA 3
3 GTA VC
Jag vill att GTA LCS kommer på xbox eller data :)
Och att GTA VCS släpps!
Aftonbladet om
soundcloud.com/G-O-R-D-A
har inte spelat 1:an men om jag bedömer mellan 2.an o 3.an så e det mkt svårt, kanske SA.. musiken e jävligt bra i båda spelen, sa e det jävligt bra gammal rap men inget slår väl ändå 80 talsmusiken i VC =) annrs så tycker jag att det allra första gta var bäst :D
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Alltså Vice city var inte bäst tekniskt, med karta och grafik och så. Men fyfan vilken känsla det var, Jag ville till Vice city, Bra 80-tals musik, ball strand, häftig stad. San andreas är ju tekniskt bättre men vem har sagt att tekniken gör spelet bättre , GTA serien är ju inte så tekniskt imponerande om man bortser från storleken på världen.
This is genius!! where is my flame thrower?
nån som har testat gta lcs?
Vila i frid Daniel ! 091030
gta liberty city stories..
Vila i frid Daniel ! 091030
san andreas utan tvekan
Jadu...