I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lite frågor om Sony PSP

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2005-10-24 04:31

Lite frågor om Sony PSP

Nu är det såhär att jag sökt runt i forumet och kikat länkar i all oändlighet, men tycker det ändå är lättare att ställa mina frågor för att få svar på dom..

Tänkte för det första kolla vad det är värt att ge för en psp+1gb minneskort i dagsläget då det verkar som priserna flyger upp och ner.
Är helst inte ute efter nått sorts valuepack eller liknande, då jag tänkte inrikta mig på att lira emulatorer osv.

Sen funderade jag på det här med wlan osv, om det är lätt att hitta ett trådlöst nätverk för att sedan surfa osv?

Sen skulle jag vilja höra lite för/nackdelar för denna konsol. För jag har kollat runt lite och spelutbudet verkar faktiskt helt okey och det ser ut som det kommer ett gäng bra spel till jul/nyår.

Så ifall jag blir nöjd med svaren så blir det ett köp redan imorgon när lönen trillar in..

Tack på förhand.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.