I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Total Overdose:A Gunslinger's Tale In Mexico

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2005-10-17 11:21

Total Overdose:A Gunslinger's Tale In Mexico

Har precis börjat spelat detta spel till PC, det är faktiskt ett rätt så roligt lir. En GTA liknande gameplay med lite annat sjysst på det hela, special combos och loco combos....hehe rätt skönt.

www.gamespot.com

''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.
And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''

2005-10-17 11:38
fitta vad uselt det spelet är. jag plockade upp ett spelmagasin på en flygplats och det hade fått 93/100 så jag ville lira det som fan. väl i sverige körde jag ner det på polarens box och försökte spela det.

blifysiken är under all kritik. att i dessa dagar inte få till en åtminstonde godkänd bilfysik är skrattretande. utvecklingsteamet är från danmark, kan det ha något med saken att göra? det finns ingen körkänsla över huvudtaget.

bilen har en tendens att försvinna när man hoppar ut för o prata med uppdragsgivare.

laddningstiderna är brutala. jämför ett spel som gta sa med total overdose, man blir mörkrädd.

jag kan hålla med om att det är ganska festligt att springa omkring med bullet time och slakta fiender men där infinner sig nästa problem. av någon anledning har spelmakarna bestämt sig för att det, för mig som spelare, skulle vara givande att behöva springa runt över hela banan och leta ammuntion eftersom den tar slut stup i kvarten.

om spelets enda starka kort är faktumet att det är kul o skjuta horder av fiender så kunde väl utvecklarna varit lite mer frikostiga med ammunitionen?

nä jag blev otroligt besviken för spelet hadfe faktiskt kunnat bli bra om de bara ansträngt sig en smula och fixat till de hemskheter spelet infekterats av.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2005-10-17 12:42
93/100 var lite att ta i från tidningen, kanske pooolish med spelutvecklarna, måste ha varit ett brittiskt spelmagazine som gav dem poängen. Överdrivna britter. :P

Bilfysiken är inte så mycket längre ifrån GTA men ändå sämre och visst försvinner körkänslan, men det roliga är inte att ha gubben på förarsätet.

Laddningstiderna är ingen större fara på pc iaf, går rätt fort.

Ammunition har jag haft noll problem med, call me the sharpshooter boy! Bullseye Fiesta!

För övrigt så vet man ju då man börjar spela att, om man inte kommer fort till slutet utav just detta spel för att se hur allt reder ut sig för karaktärerna så vet man att detta spel inte kommer ha så många speltimmar kvar i mina händer.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''

2005-10-17 12:56
nä de var ett AU:spelmagasin. döm av min förväning när reset (lr vare Sp kanske) hade gett det 6/10 :p

visst, du kanske siktar bättre men jag tycker inte att man, när man diskuterar denna typ av spel, ska kunna dra upp ammobristen som ett argument. sharpshooter or not :p
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2005-10-17 22:03
wannabe gta?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-17 22:59
Empire: aaa, men ändå inget dem försöker gömma heller, isf vore dem blåsta.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''

2005-10-18 21:31
d maste la anda va battre an true crýme?..
en död moderat är en bra moderat