I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-08-04 12:35

RES 4 *SPOILER*

klarade precis res 4 igår.

fan vilket fattigt slut! det bara liksom tog slut helt oväntat. ingen uberboss, ingen uppbyggande stämning som anamar att det skulle vara över. inget sådant alls!

jag blev fett besviken, o inte fick man nån motorsåg heller. suck.

annars vart spelet bra i övrigt.

någon annan som tyckte dom kunde krämat på slutet? det kändes som att det var nåt dom hafsade ihop över en kafferast.

Shop smart. Shop S-mart

2005-08-04 13:12
Kan hålla med om att det gick fort, och inte kändes utdraget som många andra spel. Däremot tycker jag att sista bossen var grym, och att det var skönt att det inte var för långdraget.
Straight from the Suarn!

2005-08-04 15:22
sista bossen e väldigt lätt. annars klagar jag inte så mycke på re4.
för få pussel oxå.

2005-08-04 20:41
jag tycker deva fetaste slutet där när man rejsa på vattenscootern!:D
...

2005-08-05 21:48
Spelet är förfan perfektion. Bästa slutet nånsin
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!

2005-08-05 22:41
Baten Kaitos slut är övermäktigt.. en jäkla långfilm.. bara filmsnutten är väl ca 40 minuter :) sjukt mäktigt spel
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
Poet

2005-12-15 22:50
Jag börjar närma mig slutet nu tror jag (är vid en anläggning där en polare i helikopter skjuter och håller på för att hjälpa mig) anyhow, jag är besviken eftersom man lämnat allt vad village heter :(

Är jag ensam om att inte digga det här tråkiga källar/labbmiljöerna och skit? Tyckte det var svinfett med massa kråkslott, brunsmutsiga skogar, kyrkogårdar osv.

Alla jävla slut i Resident Evil spelen utspelar sig i samma miljöer ju
At the gates of Eternity...
Poet

2005-12-23 13:56
Blunt : Jag skulle inte heller palla vara i Village hela tiden, men det känns som om alla RE-spelen slutar i samma miljö typ.
At the gates of Eternity...