I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Doom3 Walktrough, finns det!?

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2005-07-25 17:13

Doom3 Walktrough, finns det!?

Undrar om ni vet om nån walktrough till Doom3,

har fastnat på ett ställe och behöver hjälp, ska försöka förklara för er här och se om det kanske finns nån här som klarat spelet.

Jag har kommit till ett rum där jag e instängd, på en stor vägg finns det lådor, numrerade till 9

6,8 saknas!

Man kan även med nån maskin flytta runt lådor, tex lyfta ner en låda och sätta den på nån annan plats, jag fattar verkligen inte vad jag ska göra, ska man sätta lådorna i nån sorts kombination eller vad ska ja göra?

ni som vet får gärna hjälpa mig, annars kanske nån vet om nån walktrough?

2005-07-26 18:18
BMAN och -BiD-NaW

har varit inne på gamefaqs, och har hittat en walktrough. MEN, spelet är ganska stort och jag har ingen anning om vart jag är :D. det va lite o läsa om man säger så..

nee det va inga gifttunnor, det va som lådor som va nummrerade, man kan styra en kontroll genom att plocka ner lådor och sedan bestämma vart dom skulle stå..

2005-07-26 18:33
Jo jag vet vilka det är.
Det ligger skallar och lite annat i lådorna.
Ska kolla om jag hittar nått.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-26 18:38
Press a number where there is a container and the arm will bring it down onto the plat form. When it is on the platform, press a number of an empty space and the arm will move the container there. When the arm picks up the container, you want to be on top of it, so press the button and then hop over the railing and jump on the container. When the arm picks it up, you want to jump off it and land on the ledge on the right side of the room

Glöm inte att kolla i text minnet om du har sparat koden till bfg'ns förvaringsrum precis utanför sen.
Har du inte koden så får du BFG'n senare i spelet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-26 23:18
Det är påväg mot slutet av spelet, efter man valt om man ska skicka efter soldater eller inte.

2005-07-27 00:27
Vanliga

2005-07-27 16:07
Empire P21

STORT tack!, det va precis det ja ville veta, tack ännu en gång!

Bidnaw, det är vanliga doom3, på xbox

2005-07-27 16:43
Man kommer in i ett lagerrum med cirka 12lådor som sitter i en vägg med en kran man kan styra, man stängs dessutom in i rummet om ja inte minns fel.
Iaf så måste man flytta en låda från golvet till en tomt utrymme för att komma ut.
Thats about it.
Finns några zombies där inne också