I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2005-05-17 21:36

E3 2005

Nu har en del Pre E3 saker hunnit visas upp och själva mässan närmar sig ju också.
Tänkte ta och lista de intressantaste sakerna från årets E3 än så länge.

Perfect Dark Zero
Kan mycket möjligt vara ett stort skäl till att skaffa Xbox 360. Snålt dock att enda filmerna från spelet va de som visades i MTVs ruttna Xbox 360 preview.

Zelda
Det nya Zelda till Gamecube som alla(?) väntar på! En ny film har släppts som finns på IGN nu. Dessutom verkar det som att spelet fått en titel, The Legend Of Zelda: The Twilight Princess.

The Elder Scrolls 4: Oblivion
Nu har det kommit en liten teaser film på gametrailers.com, verkar så otroligt skönt bra. Något att se fram emot helt enkelt.

Pokémon XD
Ett nytt Pokémon RPG denna gång i 3D till Gamecube. Något jag velat ha enda sens Red/Blue släpptes :P Hoppas starkt på detta.


Angående de nya konsolerna så va alla ganska så fula förutom Nintendos tycker jag. Fulast va dock PS3, även dess kontroll verkade lite... skum.. :P Tycker även att PS3 verkar vara den minst intressanta konsolen av dem än så länge, enda som fick mig att lyfta på ögonbrynet var en ny version av FF7 med snyggare grafik.

njut