I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Suikoden3 *spoilers*

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2005-04-18 12:31

Suikoden3 *spoilers*

Ja skrev ner spoilers om ni vill ja vet inget ännu..
Än så länge har jag spelat med Hugo i 8timmar och det är rätt så seg börja men än så länge gillar jag spelet grymt mycket:D
Älskar grafiken känns som nintendo 64 fast MYCKET högre upplösning och detaljer=)
Jag undrar en grej vad menas d där med att man kan byta till andra gubbar ibland? typ jag tog tomas nu men nu äre nåt helt annat:S lr menas det att man kan få andra historier bakom dom?
Har inte spelat ettan lr tvåan men ska nog göra det när jag har varvat 3an:) sen har man 4an fast vägrar testa förän ja klarat alla dom 3 först^^
En grej till jag undrar vad menas med dom där item jag köpte som d stog på Can bundle up to 3? fattar noll va man ska göra med den..
En till fråga som kanske ni inte kan svara på:P
Hur lång tid tare och varva hela spelet med alla gubbar??
Få full lvl med alla gubbar och vapen och få alla sista grejer osv:D nån som vet? lr har testat d?:)
Om det är så att d är olika story när man väljer gubbar vem utav dom har bäst handling?=)
En grej jag bara måste säga..
D är fan inte lätt med en så liten bag och ha på sig grejer..
Har alltid gillat och samla grejer på ett rpg spel..
men nu måste man sälja hela tin för och ens få plats med grejer det tycker jag är jobbig:/
Finns det roliga grejer och göra i spelet förutom döda och förstå storyn bakom allt?:P
Äre ens möjlig att vinna på lotto?