I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Half-Life 2 hjälp...

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2005-04-12 21:53

Half-Life 2 hjälp...

Fan, har fastnat på Half-Life 2 och kommer inte vidare hur jag än gör.

Det är på "Our Benefactors", där man efter att ha dödat ett gäng fiender med sin gravity gun hamnar i ett rum med två skyddsfält och man kan se en energistråle i bakgrunden.

Har letat i walkthoughs på nätet, men där står det "find the elevator and use it" vilket inte är så jävla hjälpsamt om hissejäveln är genomskinlig eller jag har grå starr.

Så hjälp mig då! :)

Ibland tillåter jag mig att känna mig mer värd än andra.

2005-04-12 21:58
Nu har jag väntat i nästan 2 minuter och ännu ingen lösning...vad fan? Vart är alla whoa kids som alltid kan allt?

2005-04-12 22:14
det är inte så att du ska dra ut en elkontakt bakom nåt sånt energifält med hjälp av din gravitygun då?

finns ett sånt ställe iaf..

på endel andra ställen så ska man dra ut prylar ur sån där energistrålar..
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.

2005-04-12 23:22
Det hade blivit något fel som gjorde att jag inte kunde hoppa. Trodde att det var för att gravity gun:en hade blivit tung eller att det var någon slags magnetism i Citadelet...hehe, så allt man behövde göra var att hoppa över ett räcke.

Klarat spelet nu...slutet var en besvikelse, vilket det fan alltid är vare sig det är PC, PS2 eller Xbox, men spelet i sig är ju helt jävla fantastiskt!