I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

artiklar i senaste super play...

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2005-03-16 13:54

artiklar i senaste super play...

...som säger emot varandra. Från sidan 33-36 i senaste nummret av super play så finner man en artikel som handlar om att medierna svartmålar spel och spelare. De säger tydligen att spel kan vara väldigt beroendeframkallande och att spel "missbrukas" av många.

Genom hela artikeln så motarbetas detta och en jävla massa argument mot att man skulle kunna bli "spelmissbrukare" levereras.

På sidan 38 börjar ett reportage som kallas "Pusselkärlek" som handlar om pusselspel. Något av det första man ser är en uppförstorad mening i fetstil där det står:
Är det något som verkligen kännetecknar pusselspelen så är det hur grymt beroendeframkallande de kan vara.

Är inte detta jävligt komiskt? Jag stör mig i alla fall som fan på att de är så jävla korkade. Kunde inte tagit med de här artiklarna i olika nummer? Då hade de sluppit göra sig själva till åtlöje.

Jaja, det kanska bara är jag här som läser super play så det är inte säkert att nån bryr sig :P