I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fungerande Playstation emulator?

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2005-03-08 18:24

Fungerande Playstation emulator?

Hejsan Folks.
Nu e d så att mitt playstation har packat ihop och slutat fungera och ja e skit sugen på att lira Suikoden. Så jag undrar ifall d e ngn som har tips på fungerande ps emultorer. Jag har testat en del, men d funkar fan inte... E depserat...Hjälp mig!
Seriösa svar tack!

bling bling ice

2005-03-08 19:07
Bleem!
You want lobster
I'm thinking Burger King

2005-03-08 19:10
ePSXe fungerar rätt bra också.. dock så är det i praktiken olagligt att länka till de komponenter som krävs för att få igång den (systemfil för psx) så får hänvisa till annat forum
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.

2005-03-08 19:49
har du xbox så finns det en eminent emulator till den också som jag sliter ned castlevania på as we speek.
all fire burns, little baby, you´ll learn

2005-03-08 19:49
*moddad xbox såklart och jag orkar inte kolla vad det heter justnu.
all fire burns, little baby, you´ll learn

2005-03-08 19:58
d e lugnt. tack för alla svar...har fixat d :) SUIKODEN
bling bling ice

2005-03-09 15:02
surren: om emultorn funkar bra? jupp d gör den helt kanoooon.

checka www.epsxe.com där finns d emultorer och instruktioner, samt länk till annan sida som har alla plug-ins som behövs
bling bling ice

2005-03-09 21:43
Den till xbox funkar kanonbra med Castlevania - Symphony of the night vilket är det enda spelet folk borde spela =)

Men Chrono cross hackade för mycket i fighterna för att vara roligt.

2005-06-26 15:04
Hähä... jo bleem ska vara fin... den skulle tydligen finnas till dreamcast också.
http://www.finest.se/drzamani

Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!