I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2005-03-04 01:26

dagens ungdomar

Jag... hittade ett paket med 800 spel till super nintendo. Först blev jag glad och bestämde mig att njuta riktigt ordentligt, sen slog en tanke mig och istället blev jag bitter och inåtvänd igen.

Om jag för, låt oss säga 10 år sen när jag var 9 år hade fått 800 spel hade jag blivit så toklycklig att jag antagligen hade förlorat förmågan att någonsin känna sorg igen. Varje spel var ju en fest, något nytt och spännande att se fram emot. Varför så bitter då? Jo, dagens ungdomar (!!) som har tillgång till hur mycket underhållning som helst, de kommer aldrig att få känna den äkta glädjen av att vid få utvalda tillfällen så sätta tänderna i ett nytt spel, de ser spelen som ett billigt ligg som man bara drar över och sen går vidare. Förstår ni inte att det är sjukt människor?

Usch och tvi säger jag! Vi borde införa ransonering på spel, och piratkopiering borde straffas med nackskott.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.