I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Baldurs Gate 2 hjälp?

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2005-01-23 19:28

Baldurs Gate 2 hjälp?

Har fastnat rejält på ett ställe i Amn. Skulle verkligen behöva hjälp innan jag flippar ur.
Jag är i chapter 3 och ska göra uppdrag åt Bodhi för att få hennes hjälp med Imoen. Det uppdrag jag ska genomföra är att döda ett par smugglande shadow thieves och ta deras last till Bodhi. Enkelt, men jag kan inte komma tillbaka till bodhi...
Har dödat dem som fanns i docks district och tagit en låda som innehåller "kilar". Men jag kan helt enkelt inte komma in i bodhis område under graveyard district. Har använt farsight och sett att hon är inne i matsalen där nere, men alla dörrar in dit är låsta och omöjliga att komma in i. Ska man prata med någon för att komma in? Har jag glömt något eller att göra något? Vad fan ska jag göra helt enkelt?!
Det finns två ingångar dit vad jag förstått, en där det står en kvinna utanför som är mat, och en trappa...

Grymt tacksam för hjälp.

"Butters...I hate you with every inch of my body..." - Cartman