I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

kan inte träna på gta sa. ?:

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2004-12-19 23:45

kan inte träna på gta sa. ?:

nån som har samma problem eller?

kan inte träna på någon maskin, kan slå ner tränaren i varje gym.

kan inte träna även om jag har ätit bra flera dagar utan att förlora vare sig stamina, muscle eller fett. det spelar ingen roll om man försöker tweaka med load/save filosofier, allt e bara faked up.

jag får bara upp det där medelandet " you have worked out enough for today, come back tomorrow".

alltså jag börjar få riktiga sadist tankar om det där spelet nu, tanken att byta in det kom för en vecka sen typ.. men jag vet inte..

en smäll, en duns... och en hink att blöda i

© VARGFLÖJT 2001-2008

2004-12-20 00:17
har halva.. killen har svält en del eftersom jag inte kan träna
en smäll, en duns... och en hink att blöda i<br> <br> © VARGFLÖJT 2001-2008

2004-12-20 00:19
jag hade samma problem, sjukt störande men det går att lösa...

ställ dig i ditt hus (ganton) ända tills du har förlorat allt fett och alla muskler, sen sparar du.

sen går du ut och börjar slåss med någon utan vapen, låt han spöa dig tills du är nästan död, gå sen och spara. Gör samma sak ett par ggr till så kan du träna igen sen!

2004-12-20 00:22
ööö det var den sjukaste förklaringen jag hört, det kan knappast vara meningen att man ska behöva hålla på sådär bara för att kunna gymma igen... sjuka horspel

8-ball. det räknas som träning att svälta verkar det som

2004-12-20 00:23
dessutom måste jag vara fet hela tiden för att inte bli svagare

2004-12-20 00:46
nej men vafan det är klart att det inte är meningen... hört talas om buggar?
klart det är jobbigt att sånt kan hända men var glad att det går att lösa fan!
tyckte jag förklarade ganska bra hur man ska rätta till det så om du inte förstod så får du väl fråga igen...

jag har läst någonstans att buggen kommer fram om man sparar två ggr kort efter varann på olika filer.

2004-12-20 01:03
mitt inlägg var till errk... har inte stöttpå några jobbiga buggar förrutom den ovan.

2004-12-20 08:48
tror att min kopia är fakkedup.

jag hittade iofs en kod för att bli muskelmaxxad direkt, man kanske ska ta och köra på den istället.

vet ni om cheats fakkar ur saven som de gjorde i vice?

2004-12-20 13:36
errk P23

Det är tydligen en ganska välkänd bugg. Det brukar stå hur man ska göra för att fixa det i nästan varje faq.
"Det är som att sparka boll mot ett plank, det är kul ett tag men det håller inte i längden."
Cobra angående onani

2004-12-20 14:02
wasted

du har möjligtvis ingen skön liten länk kille till en sån faq

2004-12-20 15:55
www.gamefaqs.com

det står nog i dom flesta som finns där skulle jag tro
"Det är som att sparka boll mot ett plank, det är kul ett tag men det håller inte i längden."
Cobra angående onani

2004-12-20 15:57
har redan scannat igenom gamefaqs, hittade inget.. tack ändå

2004-12-20 16:28
errk P23

Hittade det här efter lite snokande:

Gym Glitch -- The infamous gym glitch is simply that it says that you cannot work out, even though you haven't done any work that day. There are a few fixes. The first is to save the game into an unused slot, load that, save it to slot 1, and then reload slot 1. The trick I used was to remove all clothes on CJ and try working out. When that failed, I put his clothes back on, and I could work out again.

Har dock ingen aning om det funkar
Cobra angående onani

2004-12-20 16:35
jo jag har sett lite sånt där oxå.. alltså det är mest folk som har olika lösningar.. det finns lixom ingen konsekvens om man säger så. alla har gjort olika och för endel funkar det, andra inte... men jag ska testa att svälta ihjäl CJ och att äta spara äta osv typ.. hoppas det funkar

2004-12-21 08:23
errk , ORKA DET! :P

jag har inte fått nån bugg i spelet, en gång hade jag den där gymbugen, men.... vilken slag-combo har du? ("new moves"), jag valde att ta tillbaka kung-fu-skiten, då kunde jag inte träna i las venturas, inte lära mig new moves där heller eftersom jag inte hade muscle då. så jag gick till san fierro-gymet och där gick det att träna, och efter det överallt.

om du inte har löst problemet än, testa att gå till alla de olika gymmen och träna, inklusive det på stranden i los santos.
du är kär i mig.

2004-12-21 11:07
svensson

det funkar inte alltså.. kan inte lyfta ett finger =)

2004-12-21 13:54
udda.
du är kär i mig.