Ny tråd om WoW-Final Beta
Taget från WoW-Europe "The Final Beta Test, which is currently scheduled for the end of December / beginning of January, will begin simultaneously in English, French and German. The start of the Final Beta Test will be the next time new testers will be welcomed to join the game." mer finns att läsa på: WoW-Europe
I Love Gl�gg
mm tråkiga nyheter...men va du tvungan att skapa en ny tråd.. ellr ja skitsamma om alla fortsätter skriva här så är det bra då slipper man vänta tills hela listan har fyllts i som i den gammla ^^
skoj.. då kommer det där i krokarna där jag måste börja tentaplugga..
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
FRÅGA TILL ER KOREA OPEN BETA SPELARE: när man ska göra sitt acc på den koreanska sidan så ska man slå in ett Residence, registration number frågan är vart får man dessa ifrån? tack på förhand!
hej hej
det ÄR olagligt för oss att skapa koreanskt konto..
I Love Gl�gg
vem bryr sig om det är olagligt..det är itne som att den koreanska armen kommer och skjuter mig...
hej hej
Anarke P26: mm vet så jävla bull..... annars det där med "olagligt"..eh..det är bara skitsnack...det finns massa amerikaner som kör på EU-betan, och det var massor med folk från EU som körde på USA-betan....så det är skitsamma...
sotarpojken: Vet inte, men behövde man verkligen ett social security-number för att spela EU-betan eller US-betan? För det krävs i .kr-betan, och det är inte SÅ jävla lagligt att sno personnummer...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vinterstork P18: att skriva postnummer är skitsamma, eftersom alla har inte olika postnummer, o flera kan regga sig med samma postnummer...och på open beta tror jag inte att de kontrollerar om allt stämmer (namn, postnummer, adress) o föresten vad är "social security-number" ?
sotarpojken: Man behöver ett "KSSN" för att regga sig för korea-betan... Och KSSN betyder Korean Social Security Number, och Social security number är ett personnummer. Att sno en annan människas personnummer är ett rätt grovt brott...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
1990nånting F16 Man är desperat efter det här spelet :P Är så jävla kul ju.. Att bara sätta sig ner och spela när man har haft en jobbig dag, eller om man bara känner för att tänka på annat en stund.. Man rensar hjärnan från jobbiga tankar.. Sen SKA man inte sitta ofantligt många timmar i streck.. Man måste ju göra annat också.. Men när man kan spela spelet. Så har man något att göra i ett par timmar som är riktigt roligt..
I Love Gl�gg
Fy fan vad jag skulle vilja lira betan.. men jag orkar inte hålla på och djura mig för att få ett account :P
"I lay chicks like mother goose"
Tänkte bara komma hit och förstöra stämningen =) Hadde ju tur och fick en polares cb account och nu är man nästan lvl 40 ^^
Vi kan köra duell när jag är 45 iaf Kaneida.. ^^
Spelar du förresten på Eu PVP? Vilket nick har du isåfall?
Varför kommer jag inte in på World of Warcraft? Står nått om invalid game version, kunde spela igår.
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
om nån säger att du snott KSSN så säg bara att du fick det av en korean. man kan ha 3 konton per KSSN så säg att du fick ett konto. detta kan inte motbevisas.
har rensat tråden, sluta tjafsa nu.. men om ni måste fortsätta, gör det privat
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
kaneida, klart vi e coolast! blev sönderraidad idag=(
jo det är klart... äckliga rogues=( jobbigt att va mage mot rogues...
jag har precis köpt betan, men fattar inte hur fan man creatar ett account kollat överallt på www.wow-europe.com men d går inte. Nån som vet hur man gör?
Måste man köpa å ha sig? De e så surt att jag inte reggade mig för senaste Open betan... en dag för sent :/ Men men, kör ju gratis på Anarchy nu! Fett soft!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
anarchy?
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
HannesL om du lar dig lasa sa kasnke du forstar varfor.... sitter i usa nu o lirar retail... snakca om att de har feta probbs me servrarna.
En kvinna är aldrig mer allvarlig än när hon talar om för en miljonär att hon älskar honom.
mYspersSon :
Anarchy Online, ett gammalt MMORPG men som fortfarande lever.
www.anarchy-online.com Själva originalet har blivit helt kostnadsfritt nu, men vill du ha expansionerna så får du paya.
Married to the money, fuck the world, that's adultery
vad kommer det kosta per månad att spela sen?
12.
^^^^^^^^^^^^^^^ Det är så jag säger det
jag såg gamespot video-recensionen, och jag tänkte "jag måste ha det här spelet". men jag hatar mmorpgs för att de kostar per månad också... ysch
12.
beror på hur många månader man signar upp sig på från början.. Skulle tippa på 120-150 i månaden.. 60 days gametime card kostar 29.90 $. Första månaden är gratis.. Så det blir 3 månaders speltid.. Min började igår :D
I Love Gl�gg
Dom sa.. "end of December/early January" så det är inget nytt
I Love Gl�gg
Dom uppdaterade på den officiella WoW-sidan några dagar efter pressmeddelandet att det skulle komma sent i december eller tidigt i januari.. Är DEN sidan man ska kolla. Står det i pre-order boxarna också..
I Love Gl�gg
Är skönt att jag kan spela nu iaf.. Vet hur jobbigt det är att vänta.. Hade vi inte gått på US open beta så hade nog abstinensen varit lite lägre :).
I Love Gl�gg