I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

FM05 jag behöver hjälp!

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2004-11-28 16:20

FM05 jag behöver hjälp!

Hej! Jag vet att det finns några trådar redan, men dom har spårat ut. :(




Det har just blivit år 2006 (började 2004), första året vann jag Allsvenskan (åkte dock ur Svenska cuppen mot Västerås. :( ).
Andra året slutade jag som trea i allsvenskan (hopplösa Malmö vann) men jag vann Royal League.

Nu tredje året har jag lyckats kämpa mig förbi gruppspelen i "Mästarcupen" mot Fenerbacheche, Ajax och Chelsea.
Ligger rätt illa till i Royal League av nån anledning och Allsvenskan har inte börjat än. :)

Jag lyckades få in 48miljoner för spelarköp (dom tidigare åren har jag fått in typ 3miljoner), så nu tänkte jag förstärka mitt lag.

Inga större frågetecken på anfallar sidan, om ni inte har nångon spelare att tipsa om som inte kostar skjortan, eftersom både Boateng och Kah vill lämna mitt lag så behöver jag förstärka mitt mittfält, och även mitt försvar eftersom jag lyckats klara mig igenom hela förra året utan en enda skada (tur eftersom jag inte har några avbytare what so ever på försvaret! :( ).


Slutsats: Jag behöver förstärka mitt lag lite grann, så att jag kan känna mig säker..
jag har tampats med en skitdålig målvakt (Håkan Svensson har spelat som en blind gnu) och värvade Christoffer Källkvist (som bara spelat HYFFSAT och kostat mig segern en massa gånger).

Jag behöver alltså:
Någon BRA back.
Någon BRA mittfältare.
En SKITBRA målvakt (det är min högsta dröm).
Och kanske möjligtvis en riktigt giftig anfallare som kan skita ur sig mål som en annan tar en snus..

Hjälp mig! :)


damn, what's wrong with my generation?
we was the cream of the crop but it seems we've been robbed
that's what happens when you trade in all your dreams for a job