I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2004-11-27 02:02

FM 2005

Jag har nu lirat spelet ganska mycket den senaste månaden(sen det släpptes), älskar allt utom ett par småsaker.

Jag kör med MFF men många av spelarna vill ha hutlösa löner och tycker att klubben är för dålig för dem. Då ska det nämnas att jag första säsongen vann både Allsvenskan och Royal League och nu under den andra har jag vunnit både allsvenskan och svenska cupen, samt vunnit gruppspelet i champions league(ska möta shaktar i åttondel eller vad det nu blir) och avancerat en bra bit i Royal League. Hur kan spelarna anse min klubb vara för "dålig" för att de ska kunna utvecklas etc?

Olof Persson var missnöjd trots ordinarie i laget, såldes till slut till IFK Göteborg för 9 milioner.
Matias Asper är missnöjd trots en ordinarie plats och kommer nu att lämna klubben som Bosman.
Tobias Grahn, även han ordinarie gör samma sak som Asper.
Det stör mig inte så mycket, inkomsterna från CL och diverse försäljningar(40 mille för Daniel Andersson till Leicester) har gett mig en ansenlig summa att handla spelare för men jag tycker faktiskt att spelet saknar en del "realistiska moment"...CM 0304 var mer stabilt på det planet.

Någon annan som inte bara har superlativ att ösa över spelet?

http://www.myspace.com/dirtydonline