Hur många spel äger...
Hur många spel äger ni till era konsoler? Inte sammanlagt utan till var och en. Bara kul och veta, se om det finnns nån riktig samlare här någonstan. :) Jag själv Kör Gamecube & har 12 spel.
nintendo 64: 14-16 playstation 2: 1 (san andreas,, one purpose :) gamecube: 6 pc: oj, oj,, 50+ gameboy advance: 8 typ, vet inte riktigt. kanske har glömt något :P
nintendo 8-bit: 14 gamecube: 6 xbox: 11 ps2: 6 ps1: 2 pc är ingen konsol iof.. men har bara ett spel (eller 2 beroende på hur man ser på saken) som är värt nåt i dag och det är Warcraft 3 + tft.. spelar inte så mycket på dator
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
mdubbelc P21 Men rubriken var ju Hur många spel äger... :P och eftersom jag egentligen 80% är pc guru så ville jag inte skippa det :)
oh my, har nes, snes, N64, GBA sp, PS, PS2 och xbox, blir fan mörkrädd vid tanken på hur många spel jag har och hur mycket pengar jag lagt på dem...
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
PS2 - 27 stycken tror jag Gamecube - 6 stycken Xbox - 7 stycken Sen lite smått och gått till PSX, DC o.s.v.
jagvillocksåhaenblog.com
ingen av mina konsoler är moddade, har bara originalspel
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
räknade bara köpta jag med.
11 spel till min Xbox, tror jag.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Ps2: ca 30 Gamecube: 0 Xbox: 3 Pc: ca 40 Psx: ca 40 Mobil (:D): 10 Har ett Gamecube men inga spel, och jag har Xbox-spel men inget Xbox :S
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Gamcubet köpte jag för de va ett soft erbjudande att man kunde byta in 5 gamla ps2 spel och betala 1 spänn för ett Gc, men jag köpte inga spel för min bror har alla spel som finns nästan :) Xbox-spelen har jag tankat i väntan på ett Xbox ;D
Ok here comes the uber geek =) PS2 - 130+ Gc - 20 N64 - 13 PS - 30 Snes - 23 Nes - 19 GB - 15 PC - 100+ Dock är vissa av dem ..... brännda =/
BMAN : True, men jävligt ekonomiskt :)
räknar man pc spel som INTE är köpa är man väl uppe i några hundra :) testar iafall de flesta pc spel som kommer överhuvudtaget (alltså större titlar)
Vad är vitsen med att radda upp hur många piratkopior man har?
jagvillocksåhaenblog.com
Midas P22 : Man skulle ju skriva hur många spel man har. Jag räknar iaf mina kopierade spel som spel :)
PS2: 14 PSX: 21 Nintendo 64: 4 Gamegear: 3 Nintendo 8bit: 13
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.
haha ger det respekt att ha många spel till konsoller nu? :D
14 PS2 + 6 PS
http://www.myspace.com/dirtydonline
Gogaku Ja.
jagvillocksåhaenblog.com
PS2: ca. 7 GC: 17 GB: ca.10 GBA: ca.5 SNES: 11´ N64: ca. 7 NES: ca. 30-40 CPU: ca. 10 (här snackar vi spel, inte skit som pacman) + 2st Game&Watch allså cika 97
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
ok, där överdrev jag, ungefär 85
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Midas P22 : Soft, får väl köpa lite fler spel så jag inte tappar min streetcred! ;)
PC - minst 50 (icke brända eller tankade) PS2 - 1 GC - 10 GBA - 11 GB - 15 n64 - 12 har säkert fler men kommeri inte på just nu :P
That's just stupid.
jag har inga brända spel. tror inte på sånt
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.
ps2: 4 gc: 5 xbox: 0 (inga original alltså) n64: 6
PC 3Stycken Starcraft&Brood War. Ingen konstoll
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
NES: ca 5 Famicom/Dendy: ca 10 SNES: 15-20 N64: ca 5 Kub: 6
Tullar är som kryptonit! /Stålmannen h
Ok, här är min lista... Nes: Ehh ca 40-50 (inte räknat på länge, ska sälja av en del skit med) Master system: 30 (ungefär skulle jag tro) GameGear: 35-40 GameBoy: 6 Mega Drive: 25-30 (sålde 30 för 2 veckor sedan) MegaCD: 10 SNES: 2 32X: 1 Psx: 20 någonting Saturn: 8 Dreamcast: 50-60 Xbox: 5 Ps2: 4-5 Ehh har jag glömt något? Ja mycket möjligt...svårt att bara ta ur huvudet :P Bma: Jag väntar fortfarande på att vi ska få veta vad du har i dina gömmor...
PS2: 4 N64: 9 PC: 22 Commodore: ingen aning, minst 1000, brukar säga 2k
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence
Kom dock på att de flesta Commodore spelen är väl kopior...
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence