Oke har kommit på en lösning nu som får funka så länge. I mappen dör config.cfg är kopiera config filen döp om den till autoexec.cfg ta bort allt där inne o skriv bind "f1" "toggleconsole" sen spara det. Aktivera också advance settings i options. Sedan trycker du bara f1 för att få fram consolen. (Obs)autoexec.cfg ska vara i samma mapp som config.cfg. Det får duga till vidare hittade också det i ett forum på steams sida ”I'll give you exact instructions on how to get it to work. I use a Swedish keyboard aswell... Here is what you do (Mandrakes advice SWE version :-p) Open this file : C:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\YOURNAME\hal f-life 2\hl2\cfg\config.cfg In notepad Find the line where is sais bind "`" "toggleconsole" add this below (it will auto-readd that line even if yuo edit it so dont bother) bind "\" "toggleconsole" ^^^ This will make the § key on a SWE layout the console key. You must also make sure you have enabled the console in the Options -> Keyboard -> Advanced settings... This works for me” men det funkar inte på min data av någon andledning.
köp piller o börja knarka receptfria jättestarka