I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2004-10-29 20:47

Fable XBOX

Här sitter man hemma på en fredagskväll och har INGENTING att göra. Höstlovet är alldeles utanför dörren och man vill ha åtminstonde något att göra så jag tänkte inhandla några nya spel till min box. Ett av spelen jag funderar på är ju Fable som ni säkert förstått, frågan som jag vill ha svar på är : " Är spelet BRA?"

Men det som gör ett spel bra kan ju vara relativt, men är fable ett bra spel? Är det ett bra rpg spel?positivt/negativt etc etc

Värt och nämna är att jag är väldigt "anti-hype" dvs jag dömer inte ett spel i förväg oavsett hur mycket spelet höjs till skyarna innan det ens släppt. Vad jag vill komma fram till är att det finns många som klagar på att det "saknas" en massa features som skulle vara med enligt tillverkarna men eftersom jag inte vet vad som skulle ha varit så spelar det inte roll

tack på förhand

" If you're gonna beat down MY friend in MY bar, there's a two drink minimum " - Moe <3