I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

doom3 referat(spoilers)

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2004-10-21 16:50

doom3 referat(spoilers)

ok nu har jag spelat igenom doom3 på normal, vad tycker ni om spelet?
plus och minus
- inge "doom" känsla, tycker det kunde varit mer monster som tålde lite mindre.
- inge dubbelhagel
-efter varje monster kunde man i princip vända sig om och skjuta ned en till, hela tiden kom det 1 bakom och 1 framför.
-om man inte har en bra dator laggar spelet sönder, lite synd, tycker man kunde ha gjort spelet lite enklare,hade blivit samma sak egentligen.
-soulcube kanske va lite lam, dödae dom tjockaste monstren på 1 träff, och ger en nästan full hp. Tycker den borde ha gjort massa skada istället för direkt död.

+extremt snyggt
+pda idén tycker jag var väldigt bra, lite kul med spam mail och grejjer vilket jag tycker resulterade i att man kunde leva sig in i hur folk hade det när dom jobbade på mars. Även hemligheterna va kul om man hittade dom.
+kul att dom hade med gamla monster, kul och se dom i uppdaterad version.

sista ord: tycker dom kunde lagt ned lite mer tid på handlig framför grafik, dvs mer mails på pda osv, kanske lite mer monster och mer bossar. Dom sa också att dom skulle göra färre smartare monster istället för upplägget i doom och doom2, jag märkte inte ngn speciell AI skillnad.

Gifted Rebels And Funky Fresh Individuals Tagging to Impress And Rock the possible situations Today. Aka GRAFFITI ART