I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2004-10-16 23:07

Om Fifa 2005

Efter att ha spenderat tre dagar i sträck med världens kändaste fotbollsspel är jag absolut helnöjd.
Jag var aningen tveksam innan köpet då alla PES-entuiaster här på forumet höjde FIFAkonkurrenten till skyarna. Nu är Fifa i alla fall köpt och så bra som spelet är i år har det aldrig tidigare varit.
Karriärläget är riktigt schyst utvecklat med 15 säsonger och man börjar med ett sämre lag och arbetar sig uppåt - så som det SKA vara.
Grafiken är magnifik, känslan är på topp och de nya funktionerna är mycket lyckade. I år kan man dribbla förbi försvaret igen, vilket var aningen svårt i förra årgången.
Snart blir det till att köpa en nätverskadapter också och möta världens folk med sina spelstationer. FIFA 2005 är helt klart bästa spelet jag köpt sen jag köpt mitt PS2.

Nu ska jag spendera lördagsnatten i FIFAvärlden också ;) Någon annan som köpt och är lika nöjd?

Ålltzen, Växjö, Bremen.