I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Star Ocean - A MUST HAVE!!!

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2004-10-06 03:09

Star Ocean - A MUST HAVE!!!

Liten Recension med överdrivet många superlativ kommer här, spelet?

Star Ocean : Till the end of time
Tillverkare : Square-Enix
Genre : Rpg

Har nu suttit i 10 timmar och dregglat mig igenom Square-Enix senaste bidrag till rpghimlen. Riktigt bra lir faktiskt, snyggt till tusen och real-tids fajterna är lika roliga varje gång. Storyn är bra så här långt, musiken är underbart välkomponerad, allt från klassiska sorgsna slingor till rykande het psykos-metal.
Rösterna är spelets ända minus men de är ändå långt bättre än t ex FFX och FFX-2 där rösterna var helt sanslöst dåliga.
Spelet omfattas av inte mindre än 2 fullmatade dvdskivor med spelglädje och MINST 60 timmars speltid(dvs 2 månader om man lirar 2 timmar om dagen) vilket är rätt hyfsat med tanke på den annalkande kylan.
De har även slängt in andra intressanta features utanför själva spelet, som t ex ett Widescreen anpassat spel, man kan själv ställa in det beroende på vad för tv man har. Ljuinställningar för mono, stereo eller 5.1 surround system och massa annat skoj man kan göra.

Ta er en titt åtminstånde om ni letar spel att uppehålla er i vinter, jag är fast...

Hur är det med er andra som har köpt det? Gillar ni det lika mycket som jag gör, än så länge.

http://www.myspace.com/dirtydonline