I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kan man spela CS, utan att vara besatt?

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2004-09-15 21:36

Kan man spela CS, utan att vara besatt?

När jag fick min egna, nya dator i juli, iår, ladda min kompis (DoD-freak) ner Steam. Vi spela lite Dod, sen stack han hem och jag gick in på CS, bara för att kolla, hade knappt spelat det innan. Innan hade jag hört massa om hur dåligt CS var, att grafiken var som ett kludd i 3D, att alla spelare droppa komentarer som.
"LoL! k1ck uBer ch33tR!" varje gång man döda någon snygt.
Efter att efter att ha spelat cs hemma i kanske... 3 timmar på en vecka, blev jag draget på ett gibb på Nexus på Söder. Där spela jag CS i nästan 9 timmar innan jag gick hem trött och vände på dynget, under sommarn gibba jag 3 gånger, allså 27 timmar, plus kanske 5 timmar hemma. När skolan börja hade jag glömt det otroliga suget efter att "dra några snygga hs".

Nu, igår, så satt jag och snacka med en riktig CS-geek i min klass, gick hem och spela lite, kanske 2 timmar, inte speciellt mycket, 2 timmars speltid är nada. Idag hae vi halvdag, då satt jag mellan 10-12, sen från 14-17, sen efter mat och så en timma till. CS är beroandeframkallande, det är ett faktum.

Nu undrar jag, hur ska jag göra, för att kunna spela, men inte kolla på klockan kl.4.00 och tänka att det kaaanske är dags att gå och lägga sig 7 dagar i veckan.

//Jabtizemo a.k.a Firre

UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL!
KOLLA MIN PROFIL!