I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

diablo2 expansion..hjälp!!!!!

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2004-08-20 20:11

diablo2 expansion..hjälp!!!!!

tja jag hade problemet med att jag spammade åt www.team-viphacks.com när jag va inne på chatten i dablo...det en kille sa att jag skulle göra va att avinstallera o installera diablo2 expansion..och nu har jag gjort det men nu funkar inte spelet...jag kommer inte in på b-net..o när jag skulle gå in på www.team-viphack.com så står detta: "WACKOMIKE OWNED YOUR BITCH ASS! DONT FUCK WITH ME FAGGOT"...har dom snott min cd key eller?! jag behöver all hjälp jag kan få...och om min cd-key inte funkar..om nån vill sälja exoansion billigt...taack om jag får hjälp!

Keep it gangsta'

2004-08-20 21:51
jadu, du får helt enkelt skylla dig att du spammade..?
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2004-08-20 22:34
men det va ju fan inte jag!!!
det va ju skit sidan som gjorde det utan att jag såg det!!!
Keep it gangsta'

2004-08-20 22:39
jaha okej.. ja, jag vet inte
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2004-08-21 18:56
jag såg i chatten på dibbe att man kunde få gratis saker där så jag gick in på sidan o när jag kom in så kom det upp en ruta med att jag hade tankat nå loder eller nå skit å sen va det kört:(

känner en kille som jobbar me diablo2 exp o han sa bara "skaffa ny cd key"! o ja bara...jahapp
Keep it gangsta'

2004-08-22 08:32
D fan sant skaffa ny cd key ditt fel att du gjorden den misstaget..

2004-08-22 16:08
haha du får ju nästan skylla dig själv ;)

Men står det att din key är upptagen när du försöker köra online?
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2004-08-22 22:13
Fråga blizzard om dom kan spärra din stulna cd-key!
*snaark*

2004-08-23 11:27
det står inget när jag ska gå in bara "unable to connect to b-net" o det gör det hela tiden...
Keep it gangsta'