I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

på tal om final fantasy 7*spoiler??*

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

Rappare

2004-07-18 20:33

på tal om final fantasy 7*spoiler??*

är det någon som lyckats få reda på vad alla dessa skumma items användes för? Tex "masamune blade", dom där små soldaterna "1/35 Soldier" har glömt bort vad d andra sakerna hette.

http://www.myspace.com/bizzlebeats

2004-07-18 20:49
Några skulle man ha till att föda en Guld Chocoboo andra skulle man ha till att skapa något supersvärd till Cloud om jag inte minns fel.

2004-07-18 20:50
De flesta kan man inte göra någonting med. Bangladeshish utsaga lät nästan trovärdig, men vad jag vet gör de inte heller någonting.
Tjejer på krogen är bara ute efter en sak, bilder på Fidel.

2004-07-18 20:58
Seth P19

jo du minns helt fel, jag grejade fram guld chocobo och clouds bästa svärd utan att använda dom där leksakerna. Jag har gjort typ allt som går att göra i hela spelet utan att ha fått använda dom soldatleksakerna, tror inte ens man kan ha dom till nåt, inte masamune blade heller.
"I lay chicks like mother goose"

2004-07-18 22:23
Det gick rykten om att om man samlade alla dom där små leksakerna å tog dom till nån snubbe skulle man kunna spela med Sepiroth i sitt party.. men de lär inte va sant
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2004-07-18 23:38
Man kan jue spela med Sephiriot i sitt party. En liten stund, i mitten av äventyret har jag för mig.

2004-07-19 02:23
Seth P19

japp! deet stämmer, men man kan inte styra honom :/
"I lay chicks like mother goose"

2004-07-19 07:19
jo o aeris ska återuppstå och cloud är knäcker extra som dansös om kvällarna :)

folk har provat det mest idiotiska grejer för att återuppliva aeris och få med sephan i sitt party men det finns inget som tyder på att någon lyckats. att folk sedan påstår sig ha klarat av både det ena o andra är ju bara skitsnack.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2004-07-19 16:15
Å andra sidan,vad skulle de mest inbitna ff spelare gjort utan soldier grejen och man måste ju försöka återuppväcka henne,vila i frid.
www.homos.se "En genväg till himmelen"

2004-07-19 16:41
Jag sa aldrig att de va sant eller att jag trodde på det, men sånna rykten cirkullerar iaf.

Föresten har min polares, polares, pappas, dagiskompis, kattvakt gjort det! jag svär ;)
Married to the money, fuck the world, that's adultery