I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-04-06 17:23

Metoid Prime

Vad tycker ni om metroid prime många säger ju att det är en sån jävla flopp men sj tycker jag det är rätt skojj=D

2004-04-06 19:51
Ett av tidernas bästa, och 2000-talets hittills bästa spel.
www.shumway.se - världens softaste webzine

2004-04-06 21:23
Vilka säger att det är en flopp? (käftsmällar väntar)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-04-06 21:27
min pojkvän tycker det är skitkul iaf
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2004-04-06 21:44
Smart kille där ;)
Eller så läste han att jag skulle börja slåss om någon inte gillade det och bad dig skriva att han gillade det ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-04-06 22:51
Noooo fan snackar du om!?

Ett metroid spel på något än en Nintendo konsoll skulle aldrig funka.

Och grafiken kan fan inte bli mkt bättre än det är

2004-04-06 22:53
Haha ytas inlägg var nog det roligaste jag läst på länge. Metroid är ett av de snyggaste spelen som släppts denna generation. :D
jagvillocksåhaenblog.com

2004-04-06 22:55
Jag är väldigt skeptisk till att dom har gjort first-person-shooter av det, den typen av spel funkar inte så bra på konsol för min del..

Men jag tyckte verkligen om Metroid till NES och (framför allt) till SNES så ska jag prova det när jag får chansen
In the old days it was not a crime

2004-04-06 23:00
FPS fungerar alldeles utmärkt på konsol. Det är bara att folk är för "lata" för att lära sig kontrollera spelen ordentligt.
jagvillocksåhaenblog.com

2004-04-06 23:09
Jag var faktiskt mkt skeptiskt mot hela thingen också tills jag spelade spelet och fastnade TOTALT!
Helt underbart, och så sjukt kul att se allt från samus egna perspektiv.

Nu är inte dom andra metroid spelen lika roliga faktiskt, förutom super metroid som alltid kommer ha en speciell plats i mitt hjärta *gull*

2004-04-07 11:14
Flopp?
Har i princip inte hört annat än positivt om det.

LEFT: Skepsisen är i min mening helt obefogad. Är också ett stort fan av gamla spelen, och till min stora glädje så har de lyckats något så fruktansvärt bra med övergången till 3D.
Samma känsla, men större och snyggare spel.
Enda felet med kontrollen är att det tar en jävla tid att vrida sig, vilket kan bli lite irriterande när man har gubbar i ryggen, men man lär sig ta hand om de ändå så det är en bagatell.

"jag har fin hår. som en waterfall."

2004-04-07 21:06
Midas P22: Jag spelade Medal of honor Frontline till ps2:an, jag blev så frustrerad över att man inte kunde sikta ordentligt på konsol. Så jag tycker inte det funkar nåt vidare utan att kunna röra sig snabbt och precis som man kan på dator.

Boogey P20: Det återstår att se om min skepsis blir besvarad när jag testar det, för jag kan ju ha fel. Men snyggt är det, det håller jag med om.
In the old days it was not a crime

2004-04-08 01:09
Tycker det var riktigt bra, men dock lite för lätt och lite för kort. Iofs så kan man ju hålla på hur länge som helst med att samla rakter o dylikt men hade gärna sett att storyn varit något längre. Men som sagt riktigt bra!

2004-04-09 12:57
Vad tycker ni om metroid prime många säger ju att det är en sån jävla flopp men sj tycker jag det är rätt skojj=D

Huuuuuh? Spelet har bara fått postiv kritik änsålänge (vad jag har hört/sett)

Jag är väldigt skeptisk till att dom har gjort first-person-shooter av det, den typen av spel funkar inte så bra på konsol för min del..

ursäkta?? Goldeneye? TWINE? Turok? Perfect Dark? Halo?
Kultursnobb

2004-04-09 12:58
ahh! Glömde tillägga:

jag tycker att metroid är riktigt bra! O jag e inte ens en Metroid fanatiker.
Kultursnobb

2004-04-14 09:52
ruggit skoj. lite lätt though.
jag har tagit 100% scan och items
Fundera ett tag på persiljan. Och medan du gör det står jag här borta och går igenom dina saker

2004-04-14 13:26
Jag visste inte ett skit om vad man skulle göra ibörjan så jag scannade inte ett skit typ.

Men jag tog typ 89% scans och items om ja inte minns fel.
Det är massa missiler jag inte hittat än.

2004-04-16 09:24
jag har nog nästa alla missiler typ 195 eller 185 har jag nog
Fundera ett tag på persiljan. Och medan du gör det står jag här borta och går igenom dina saker

2004-04-17 10:51
Livtankarna var det ända jag orkade leta efter pga att jag inte klarade sist sista bossen pga att jag inte visste vad man skulle göra.