I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Synka musiklistor mellan PC -Android

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2011-11-15 21:38

Synka musiklistor mellan PC -Android

Jag har problem med att få med all musik ifrån mina playlist på PC till HTC Wildfire S med android 2.3.

När jag spelar en playlist döpt JustNu, som på PC innehåller 401låtar, så finns det bara 395låtar i mobilen. Det är samma sak med en annan lista vid namn LateNightMusic, där fattas ca 5låtar. De låtar jag vet fattas efter att ha undersökt både listan i mobilen och i PCn är 4st Mohammed Ali låtar, en Nääk låt och en Organismen låt. Den sjätte låten vet jag inte vad det är än.

På den andra listan fattas 2st Veronica Maggio låtar. Jag har försökt hitta något samband till varför just dessa låtar inte finns när jag spelar upp som lista på mobilen, för bläddrar jag igenom mobilen på artister, eller alla låtar så finns de ju där.

Jag tänkte först att det var fel på HTC musikprogrammet, så jag testade med Winamps app i mobilen, men det var samma sak där.
Jag använde även i början Winamp på PC att synka med, och när jag insåg det här problemet så letade jag runt på Internet efter lösningar, och jag kom fram till att skaffa MediaMonkey, ett väldigt bra musikprogram.

Jag trodde allt skulle fixa sig, men det är likadant, samma låtar fattas! Och varför just dessa låtar, alla svenska också, de få svenska låtar jag har på dessa listor.


Någon annan som har det här problemet?
Någon som vet någon lösning på det?