I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tips på iphone app

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2010-10-15 14:49

Tips på iphone app

Tjo ,

Jag letar efter en iphone app. som kan påminna typ varje dag i en vecka. T.ex jag har ett prov på onsdag nästa vecka så får jag push-meddelande en gång om dagen tills provet. Letat som fan men hittar ingen riktigt. På iphonens egna kalender kan man bara ha det högst två dagar. Någon som kan tipsa på en app?

Get Random!

2010-10-15 16:39
Kan du inte bara göra fler påminnelser?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-10-15 16:54
tror inte det går?

jag kan bara få två påminnelser högst..

har det på en två dagar innan och en 1 dag innan... går inte att göra det längre :/
Get Random!

2010-10-15 17:26
På min iphone 3g kan jag ha hur många påminnelser som helst. Det är bara att trycka på plustecknet och göra en ny påminnelse.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-10-15 17:31
Jaha du menar så, jo det går ju men det känns lite onödigt attgöra ett nytt inlägg för varje dag jag vill bli påmind om en sak nästa vecka istället för att bara få en push-notis en gång om dagen istället.
Get Random!
Toastare

2010-10-15 18:18
gör en påminnelse, under upprepa trycker du på "upprepa måndag", "upprepa tisdag" osv. tills du fyllt alla dagar i veckan.. klart.
Jag skyller allt på Emma!

2010-10-15 21:27
kan man verkligen det? :S jag kan bara välja 2 dagar innan och 1 dag innan... sen kan jag bara ha två påminnelser högst verkar det som :/
Get Random!