FatCeasar Skojar du? Vart har det inte skrivits om det. Gizmodo, CNN, CBC, Consumer Report, Forbes.. i princip alla tech sidor. Problemet sägs ha kostat apple 20% av alla iphone 4 sales. Det var så illa att Apple till och med gav ut gratis bumpers som man hade runt telefonen för att inte antennproblemet skulle inträffa. De lade upp en hel portal på apple.com för att visa folk hur seriösa de är med antenntestandet. De hade till och med en sida där de skyllde ifrån sig och försökte få det att verka som att alla mobiltelefoner har det här problemet. Den sidan tog de bort efter ett tag. I slutändan är det en rejäl hårdvarutabbe som de gjorde. Tyvärr, speciellt eftersom telefonen är så fantastisk på alla andra sätt. För mig inträffade problemet inte lika ofta men tillräckligt ofta att jag kände att jag ville lämna tillbaka den. Jag tänkte först länka massa sidor, men nä, det här är gigantiskt och så omskrivet att det känns som att du borde ha lätt nog att läsa om det själv. Är du intresserad så googla "antennagate" eller "iphone 4 antenna".
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.