I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Jobb] Utvecklare av Objective-c eftersökes! (iPhone+iPad)

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2010-03-23 17:33

[Jobb] Utvecklare av Objective-c eftersökes! (iPhone+iPad)

Jag letar efter någon som har möjlighet utveckla en iphoneapplikation åt mig. Det rör sig om en relativt enkel app, och bör inte innebära allt för mycket arbetstid. Applikationen ska vid start hämta data från en databas på nätet (SQL), göra lite beräkningar, och presentera datan i kolumner. Det ska även finnas en flik till, med ett formulär, där man matar lite olika variabler, som leder till en presentation av mer data. Egentligen bör det inte bli mer avancerat än standardappen "Aktier", med undantag för ett formulär, som ändrar förutsättningarna för beräkningarna, och en möjlighet att skicka ett mail från appen.
Då det som alltid med sådana här saker måste ske rätt fort, så letar jag efter någon som har möjligheten att producera en sådan här app inom en nära framtid.

Design och layout kan jag ta hand om, det är huvudsakligen objective-c + Cocoa touch du behöver behärska.

Betalning kan ske efter provision allt eftersom, eller en bra summa för hela uppdraget. Bonus för att sätta igång direkt! Stockholm/Uppsala med omnejd är att föredra! F-skatt finns!

Hör av er, så tar vi en kaffe och pratar om saken!

[email protected]

"Man bör inte prata med fula människor. Dom kan få för sig att det e okej att se ut så."
http://urr.nu