I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Problem med Jailbreak iPhone 3GS

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2010-03-08 12:26

Problem med Jailbreak iPhone 3GS

Köpte min telefon för ungefär 5-6 månader sen, och då gick det hur bra som helst att Jailbreaka telefonen.
Men nu har jag köpt en Mac dator, och när jag skulle synka telefonen med min NYA macdator så försvann min Jailbreak, och när jag ska Jailbreaka om den så fungerar det inte..
Jag har laddat ned Blackra1n till Mac, och gjort EXAKT som man ska, jag har kollat massa guider och egen erfarenhet, jag har t.o.m återställt min telefon men det funkar fortfarande inte. Felet uppstår när.. När jag kör blackra1n så kommer iTunes upp automatiskt och så står det att Jailbreaken är slutförd och även lyckad, men det står på blackra1n "done, wait for reboot", och telefonen är bara svart, det händer ingenting.. Och jag har väntat på reboot i över 15 minuter men ingenting händer. Så vad är FELET?!

Min kompis antog att jag kanske hade den nyaste versionen på iTunes och iPhonen, som inte blackra1n klarar av än?

Eller vad tror ni? Finns de andra sätt att jailbreaka på som är bra??

Tack så länge!