I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2010-02-01 06:37

Fickminnet knasar.

Hejsan ! Jag har ett problem med mitt fickminne. Det går inte att komma in på det när jag sätter in det. Det blir som en Mapp icon ist för flyttbar disc icon och jag tror att jag fått trojanska hästar i det. Går det att fixa på nåt sätt. Det blir likadant med mina andra fickminnen på alla andra datorer med. =(

Snälla hjälå

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-02 16:28
Det ska väl bli en mapp? Prova att högerklicka och formatera om den då. Innållet försvinner men kanske går att använda igen... annars vet jag ej

2010-02-03 19:07
En tanke: Om de blir en mapp. Ta ditt antivirus program(antar att du har de) och försök söka igenom den mappen.
Jag har ingen personlighet

2010-02-03 19:37
Ja den hittar trojanska hästar när jag söker igenom men det återskapar sig själv :P

Nä det ska bli en hårdiskicon i den här datorn inte en öppen mapp icon. sen går det inte att gå in i den =(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-04 01:20
Jo det kan de vara lättare, om du hittar vilken trojansk häst det är, kan du söka på namnet på google.com och sedan finns det alltid anvisningar hur man tar bort just den trojanen.
Jag har ingen personlighet

2010-02-18 20:07
Som math säger

Om det inte funkar kanske du kan formatera minnet - Du kan alltid återskapa data i efterhand..
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2010-02-22 00:32
Stötte på ett nasty virus en gång som infekterade .dll filer som kördes av systemet. Dödade man ett infekterat program så infekterade det nästa och så vidare. Satte man in ett usb-minne så kopierade det sig till det. Testa att formatera det på en dator som inte är infekterad och virusskydd. Rekommenderar att du kör en scan på din dator just in case också.
http://www.slagskottfilm.com/