I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Konstigt internet fel!

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2009-12-26 17:49

Konstigt internet fel!

Jag hade en data för ett tag sen, när jag gick in på internet så kunde jag vara på internet i ungefär 10-15 sekunder, fast det stod att jag va ansluten och att inget var fel, Det var inte fel på min internet sladd eller något sånt , och inget ''glapp''

Vad kan problemet ha vart?

2009-12-30 01:23
Du får skriva om de du skrev om du vill ha någon som helst hjälp. Läste några gånger men förstod inte vad du ville.

De var en jävla lång mening hahaha.
Jag har ingen personlighet

2009-12-30 01:31
haha, vad spelar det för roll om du inte har datorn kvar?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-12-31 17:41
haha jag glömde setta punkter (my bad), jag har kvar datorn men den andvänds dock inte .Men om jag skulle kunna fixa den så skulle jag ju kunna sälja den.

Problemet är att jag bara kan vara inne på internet i ungefär 10 sekunder fast det står att jag är ansluten och inget är fel.

Har ringt runt och så men ingen har vetat vad felet kan ha varit så jag vände mig mot Whoa !

2009-12-31 19:13
testat att installera nyaste drivrutinerna för nätverkskortet?
Sleep is the cousin of death

2010-01-01 21:01
Låter som någon inställnings fel.
Har du någon router kopplad till datorn, isåfall kan de vara att "första" datorn måste vara på. Hade ett liknande fel på en äldre router.
Jag har ingen personlighet