I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-09-23 20:23

MSN fel. Hjälp

Jag har problem med att jag inte kan komma in på msn. Jag får felmedelande 85ae001d. Att min kontaktlista inte är tillgänglig just nu. Men det som gör det ännu mer skumt är att min flickvän kommer in på sin msn genom den här datorn men inte jag. Men om jag loggar in på min msn på en annan dator som finns i samma nätverk så fungerar det.

Någon som vet hur man fíxar det?

(Inlägget ändrat av Mabande 2009-09-23 21:13:53)

2009-09-23 20:39
har du prövat göra en felsökning? Alternativ/anslutning och sedan starta felsökning, det brukar lösa dem flesta msnkludden hos mig, annars vetj ag inte vad felet är.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt

2009-09-23 20:53
Ja fick så förut, ja väntade en dag så försvann det
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-09-23 21:14
Det brukade bli så hos mig med. Men jag fixade nya msn (ja, jag är lite efter med den) så försvann det..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-23 21:22
Vart så för mig igår på förmiddagen. funkar fortfarande inte, MEN jag kan logga in på msn på mobilen, hur fan går det till? Kan logga in med andra användare på samma dator, samma msn-app men just ett konto går inte på datorn.

Fattar inte... Jag drog hem nya MSN, funkar endå inte, och jävla misstag, hatar det.
 i get more pussy then panty!

2009-09-23 23:23
patcha dirr!
-- Mellanslagsanvändare --

2009-09-24 15:07
Hade senaste msn. Men lyckades lösa det, behövde bara uppdatera windows till de sista uppdateringarna, sen fungerade det.

2009-09-24 16:13
funkar nu för mig.

2009-09-24 16:44
Kidnappar tråden lite

Min msn förmedlar inte alla mina meddelanden. Dvs mina kontakter får inte alltid alla meddelanden som jag skriver. I vanliga fall brukar man ju få nån "följande meddelande kunde inte levereras till alla kontakter", men det får jag alltså inte.

Jag skriver och tror att det kommer fram, medan mottagaren tror att jag skiter i att svara... What the deal? Nån so har vart med om samma?
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2009-09-24 17:35
brukar hända om den andra personen sitter på en mobil eller på webmessanger, eller om du sitter på en mobil eller webmsn.

2009-09-24 18:05
nope Msn Messeger <--> Msn Messenger
Tror du mej inte? Fråga min mamma!