I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker någon med goda CSS/HTML kunskaper för mindre uppdrag

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2009-09-02 14:19

Söker någon med goda CSS/HTML kunskaper för mindre uppdrag

Tjena, söker en kunnig html/css kunnig person för mindre hemside/blogg uppdrag (givetvis betalt)..
Så är du arbetslös, jobbar eller whatever men behöver lite extrapengar så kontakta mig gärna så kommer jag höra av mig med mer detaljer kring jobbet, går det bra med första uppdraget så kan jag lova att det kommer fler, ersättningen kommer ligga från 300kr och uppåt beroende på storleken av arbetet..

kontakta mig så diskuterar vi det vidare som sagt. endast seriösa personer med ambitionen att kunna tjäna pengar på sina kunskaper och som vill vidareutvecklas..

PEJJZ!

(Inlägget flyttat av 370HSSV 2009-09-03 19:23:49)

- Your Personal Designer -
Contact me For Designs

2009-09-07 19:10
inget intresse alltså?

too bad
Contact me For Designs

2009-09-07 19:16
endast seriösa personer med ambitionen att kunna tjäna pengar på sina kunskaper

VS
ersättningen kommer ligga från 300kr

Om du söker seriösa personer bör de aven ha f-skatt, vilket gör att din ersättning motsvarar max en knapp timmes jobb. Vilket gör hela grejen väldigt oseriöst.
"Man bör inte prata med fula människor. Dom kan få för sig att det e okej att se ut så."
http://urr.nu

2009-09-07 19:29
Prata med Optimistisk här på whoa :)
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger

2009-09-08 15:28
och vem har sagt att ersättningen på 300kr innebär mycket mer än 1timmas jobb?

notera även "FRÅN 300kr"..

Contact me For Designs

2009-09-08 15:30
men men ska inte säga annat, har inga förmögenheter att pröjsa ut för detta jobb, utan det blir procentuellt mot vad som kommer in för ett färdigt jobb.. ser mer detta som en start för någon som besitter dessa kunskaper men inte jobbar med det, men vill ha möjlighet att kunna tjäna en slant hit o dit på mindre uppdrag som kommer..
Contact me For Designs

2009-09-09 21:00
admin kan ta bort tråd, hittat det jag sökte efter!
Contact me For Designs