Problem att installera drivrutiner till ATI Radeon HD 2400
Allt började med att när vi körde bilden på en tv, för att kolla på film, började bilden att blinka till, nu och då. Uppdaterade drivrutinerna och det löste problemet ett tag. Fick samma problem igen, och då hjälpte det inte med nya drivrutiner. Efter det började även problemen på skärmen, alltså, utan att jag hade kopplat in tvn.
Avinstallerade drivrutinerna, för att rensa ut lite gammalt skit, men nu går det inte att installera nya drivrutiner längre. Kör jag vanlig installation ser allt ut att gå väl, men det går inte att hitta grafikkortet. Väljer man anpassad får man frågan om man vill skapa mappen "vad fan den nu hette". Väljer naturligtvis (?) ja, och installationen tickar vidare. När allt är klart får man medelandet att "vad fan den nu hette" inte gick att skapa för att den redan finns, men den är tom.
Har testat att ta bort den mappen för att sedan installera, samt kört removal tool. Dock utan resultat.
Dessutom har Windows Mail bestämt sig för att köra igång sig själv var femte sekund, misstänker att det har något med snabbknapparna jag har att göra, men ett sätt att bli av med det borde ju vara att inaktivera det, men jag kan inte hitta Windows Mail under windows komponeneter där jag tycker att det borde vara, någon som vet vart det ligger?
Sitter alltså på windows vista 32 bitars.
Någon som vet vad man kan göra åt detta?
hbsfvbljfbkljanfrgklbnabnfdab Sorry, ville bara ha nått unikt...
|