I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hjälp med "felmeddelande ruta" - trådlöst internet

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   
Promotor

2009-06-30 13:48

hjälp med "felmeddelande ruta" - trådlöst internet

Jo, nu har jag suttit i runt ett år med min dator ansluten till trådlöst nätverk! Problemet är igentligen inte mitt internet (även om det slutar fungera efter 3 timmar, så jag e tvungen att starta om datorn för att det ska börja fungera igen.) Men jag får upp en varningsruta hela tiden! Klickar jag bort rutan, så dyker den upp efter 10 sekunder, drar jag den åt sidan av skärmen så att den inte syns, så dyker det upp en ny efter 10 minuter! Rutan säger alltså att ett program har stött på ett fel och måste avslutas. Det är inget som avslutas, varesig jag klickar bort rutan, eller skiter i det. Jag har testat att ominstallera men ändå stöter jag på problemet. Jag tror inte att det går att lösa problemet på annat sätt, än att möjligtvis dra igång ett kommando där den skiter i att visa varningsrutor! Så om någon kan hjälpa mig med en lösning så skulle jag vara evigt tacksam!