I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

extern hårddisk hjälp!

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2009-06-11 15:42

extern hårddisk hjälp!

Yo!

Nu när jag stoppar in min externa hårddisk så säger den att den måste formateras innan den går att använda, då kommer ju alla mina filer att försvinna? varför är det så här?

Jag har massa bilder och musik jag vill ha kvar. Kan jag få tag i dom på något sätt? Eller är de föralltid borta?

2009-06-11 15:45
stoppa in den i en annan dator, det kan hjälpa, annars är det knas med den, bara formatera.
 i get more pussy then panty!

2009-06-11 15:52
kan jag inte få tillbaka någonting?!?!? :O:O:O :'(

2009-06-11 16:05
det är inte nödvändigtvis hårddisken som krånglar kan lika gärna vara nått med din dator eller nått med operativsystemet. gör som confidence skrev och prova koppla den till en annan dator.
vill du ha någon vettig hjälp bör du förklara problemet du har på ett vettigt sätt (borde stå i reglerna för det här forumet uppenbarligen).
vad har du för dator, operativsystem, vad är det för hårddisk, när uppstod problemet, hur uppstod problemet, osv osv
beskriver du saken bättre kanske nån faktiskt kan hjälpa till, men externa hårddiskar strular titt som tätt och det är tyvärr inte alltid man kan göra nånting åt saken :(
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2009-06-11 16:34
gjorde som ni sa! :) nu funkar den skumt nog igen.. misstänker att det är Windows 7 som spökar.. tack så mycket!

2009-06-11 22:46
behöver inte vara W7, det händer även med xp och vista med. Men skönt att det löste sig.
 i get more pussy then panty!