I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Problem med att publicera filmfil fran Windows Movie Maker (viktigt!)

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2009-04-09 17:48

Problem med att publicera filmfil fran Windows Movie Maker (viktigt!)

Min lillebror gor en film som 3ans projektarbete och jag hjalper till med redigeringen. Skulle verkligen uppskatta lite hjalp for arbetet ska vara HELT klart pa onsdag...


Nu ar det sa att vi har 5 olika sekvenser / olika projektfiler som vi forsoker exportera som filmfiler for att sedan satta ihop i ett nyinforskaffat, mer avancerat program, MEN 1 av sekvenserna gar inte att exportera!!!

det kommer upp en ruta:

"Windows Movie Maker kan inte publicera filmen på platsen du angav. Kontrollera att originalkällfilerna som används i filmen fortfarande är tillgängliga, att platsen du vill publicera filmen är tillgänglig och att det finns tillräckligt med ledigt hårddiskutrymme. Försök sedan igen."


1. Kallfilerna borde val alla vara pa plats om det gar att spela upp hela sekvensen i programmets display? Alltsa spela upp allt som finns pa tidslinjen.

2. Platsen jag vill publicera till ar forstas tillganglig eftersom det ar skrivbordet? Alla dom andra sekvenserna ligger dar nu.

3. Det finns definitivt harddiskutrymme sa det racker.


Sa vad kan felet vara? Please help a brother out..

Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)