You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Köp dina skitiga Microsoft-grejer om du gillar de bättre.
biff biff biff biff
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
wtf gå o ställ dig i skamvrån o käms med dig och din microsoft pc
fuck you and have a nice day sucker
livet är ett hustle, så lev med skiten eller skjut dig själv!
Niceness!
Bara för att försvara mig så: Jag jobbar dagligen med både microsoft och apple. Använder dem båda mycket och vet vad som är för resp nackdelar med dessa operativ etc. Privat kör jag Linux och Microsoft, varför behöver jag inte dra upp i den här tråden.
apple är inget os, gör om gör rätt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha helt rätt! mer licensavgifter åt folket haha
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Kan inte öppna sidan. Vad står det?
men va fan. angående artikeln så e det om ett par hörlurar och en ipod av nått slag som man bara kan ha appels hörlurar till so what how cares? 1. den spelaren e inte ens bra i artikeln 2. du e antagligen avundsjuk för att du inte har antingen råd med den eller att den e snyggare än den mp3 spelare du har nu. bara antyder no fense
Det är därför ingen inser hur dåliga Apple egentligen är... så fort man säger något så blir det bara "Gå och sug M$ pung!" fastän man inte direkt har något över för M$ heller. Dessutom var väl det här bara att vänta, hade inte Apple gjort det hade någon annan.
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net
Öh, det är väl för fan bara logiskt när all navigering måste göras via hörlurssladden iom att spelaren bara har en på/av/random-knapp på sig.
apple är jews!!
jaha var det bara en sån liten skitsak. det är väl bara som med allt annat ändå
vem fan vill ha en Shuffle då. mindre än en 50öring. man kommer tappa bort den bara man tittar på den
BIT POP is taking over klockan 8
jag för min del har min ipod touch o den e bra lite stor men bra
Finns nog många anledningar till att gilla apple. Jag kan komma på ett gäng iaf: Bristande kunskap om teknik Bristande kunskap om alternativ Statushets Förkärlek till vita saker Finns säkert många fler anledningar... :)
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
shit vilken ofräsh spaning... hyfsad uttjatad diskussion..
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
haha right on friktion. fattar nte varför vissa har så förutfattade meningar om saker och ting. minsta lilla gör att de hatar prylen ifråga. man tänker på gamla gubbar som gnäller om vilken bil som är bäst, dvs volvo eller saab hehe
kan säga att jag har nu en macbook o den e så härlig o andvända så du kan inte ana
HUR man kan gilla apple? fyfan de finns en sån lång lista så de spricker om de. APPLE tillverkar mac datorer. vad är fördelen? jaa du så mycket stabilare datorer eftersom dem gör både OS och datorn. skräddarsytt för varandra. Aldrig problem som de är med en PC .. gå in på ett forum där dem pratar om mac och sen går du in på ett forum där de snackas om mac så ska du nu se att de är mycket mer problem med pc Sen gör dem en massa program till mac som är bra som fan iPOD: Jävligt bra gränssnitt i den men kanske inte de bästa ljudet. Inget jag klagar över i den iaf APPLE = Mycket bättre än microsoft .. Men vad man trivs med är en annan sak
Producerat material till minst högsta nivå Ingen vågar kicka, ingen vågar kötta så hårt
Jobbar som IT-Tekniker och idag har jag ENBART stött på problem med mac. Allt ifrån bankcetifikat till nätverksproblem och FTP. Allt funkar per automatik med både linux och Microsoft. Dock är själva syftet med tråden att uppmärksamma er hur Apple som varumärke fungerar. Hur dem beter sig för att tjäna in pengar. DVS SVIN! Sen att ni drar upp den klassiska PC vs Mac-fighten förstår jag inte riktigt? PC = En billig sportbil Apple = En dyr standardvolvo
PC - En billigt sportbil TILL SPEL kanske du ska skriva.. ser ingen fördel med pc när man ska köra program Och vi har fyra datorer här hemma.. Morsan, syrran och jag(jag har mac och pc) macen har aldrig problem medans PC har alltid nåt skumt som inte går.. men enligt microsoft "guider" ska de fungera. För några år såldes 10% mac datorer till skolor/företag och 90% pc. Nu är de 40% mac datorer som säljs till skolor/företag - VARFÖR? kom inte och säg att dem har snyggare reklamer nu förfan.. bara en anledning dem är bättre. Och medans jag ändå håller på och skriver. Varför vill Microsoft efterlikna mac OSX med deras misslyckade VISTA?
Producerat material till minst högsta nivå Ingen vågar kicka, ingen vågar kötta så hårt
PC = En billig sportbil Apple = En dyr standardvolvo Förstår faktist inte vad du menar. "en billig
SPORTBIL "
och sen att apple är en dyr standardvolvo.
Du hänger antagligen här på whoa för att du antingen lyssnar/gör musik.
varför använder alla större producenter mac för?
elitz Fel 32 är det vanliga när man har problem med nätverk och/eller ftp på Mac. Kolla upp det.
För att återgå till Topicen så kunde jag på min gamla portabla kasettbandspelare (s.k. walkman, men ej från Sony) från Panasonic byta lurar bäst faan jag behagade, trots att den hade fjärrkontrollsfunktion. Så Apple bör väl också kunna utveckla något liknande... Zillio: Du verkar otrygg.
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
ok jag har haft vissa program som hängt sig eller inte kan starta på grund av vissa saker på macen men det har hänt typ 2gånger på min mac medans min dell datorn dör hela tiden så fort jag skall starta ett program typ men visst pc har sina för delar presis som mac och nackdelar oxå för den delen och jag har xp på dellen och leopard på macen
^Har Mac punkt?
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
Jag förstår inte riktigt vad som är så jävla märkvärdigt med den artikeln. De nämner att de har gjort nya Ipod Shuffle superliten genom att strippa ner den helt, tagit bort knappar m.m från den och att man istället navigerar den med hörlurssladden. Då är det väl klart som fan att man förmodligen kommer behöva just apples speciella shuffle hörlurar till den.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Att argumentera om vad som är bäst mellan Mac och PC är bara löjligt. För tio-tjugo år sen fanns det diskussionsunderlägg men nu kan du göra i stort sett samma saker på en Mac som en PC. Alla de större programmen finns till båda systemen och när det kommer till prestanda skiljer de sig inte heller om man inte jämför en ny X med en fem år gammal Y.
det roligaste av allt är att apple blivit vad dess användare kritiserat microsoft för. ett inlåsande, begränsande, gud-vet-vad.mangan who cares? det handlar inte bara om den specifika spelaren. det handlar om steve jobs perversa fantasi om iWorld och iNternet. Du vaknar i din iBed, sätter på dig dina iShoes går ut till ditt iKök tar ett iGlas iMjölk från iCoolern läser nyheterna i din iPaper för att sedan stoppa din iPhone i fickan och köra till ditt iJob i dint iCar. Allt fint förpackat och kontrollerat i minsta detalj av mr iGod steve jobs. Skämt åsido, jag gillar valfrihet och gillar inte att Apple ska bestämma vilka program jag har på min dator eller telefon bara för att de kan tjäna cash på skiten.
cry me a river! --> thcrew