I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

möjliga alternativ till hdtv för bruk som skärm till ps3

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2009-03-03 13:53

möjliga alternativ till hdtv för bruk som skärm till ps3

Jag har precis flyttat och ska bo i min nya lägenhet i fyra månader. Då tycker jag inte det är värt att lägga ut 7.5k på en vettig tv och släpa med den på bussen till Oslo utan väntar hellre tills jag har klurat ut vad jag ska göra senare.

Spela vill jag dock fortfarande göra och därför undrar jag över vilka alternativ som finns. Först tänkte jag att det bara skulle vara att koppla med hdmi till en laptop men då upplystes jag om att en sådan bara har utgångar och inga ingångar. Något annat som föreslagits är att köpa en lcd-skärm och bruka vga, alternativ fixa en skärm med hmdi.

Jag undrar helt enkelt vad som kan tänkas vara bästa lösningen. En vettig skärm kan man säkert få för 1-2k men det tar emot lite att lägga pengar på något som jag inte kommer att ha bruk för när jag väl skaffar mig en hdtv. Så har ni några tips och tricks så tar jag mer än gärna emot dem.

To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.