I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-02-16 15:00

Datahjälp!

Nån som vet hur man tömmer/tar bort filer från C disken? Alltså filer som man raderat från dess ursprungliga plats men ändå dyker upp i vad jag tror är C disken

Tack på förhand!

(Inlägget ändrat av Frozen 2009-02-16 15:08:20)

2009-02-16 15:02
I "Indexerande platser" kommer det upp

2009-02-16 21:45
Vad för operativsystem har du?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-16 23:19
åh fan..ingen aning =/ går det att kolla upp eller?

2009-02-16 23:25
hahahaha.. (förlåt att jag skrattar men)
men är det windows eller Linux? dom två mest använda.
Jag har ingen personlighet

2009-02-17 01:46
Math

Om du nu är garanterad över att linux är andra störst på marknaden så bör du veta att "C" inte finns där.

lovejones F24

Du för försöka förklara lite bättre, ta gärna en bild på det.
Vart dyker filerna upp? på "C:/"?
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2009-02-17 06:29
Fatcaesar
Bra poäng där!

lovejones
Är det när du använder sökfunktionen som de dyker upp i indexeringen fortfarande eller ser du dem när du bläddrar runt i dina kataloger? När du tagit bort dem har du då fått extra ledigt uttrymme på hårddisken så filerna tagits bort men så att säga namnen finns kvar i indexeringen?

Läste något om att Windows Vista hade problem med att thumbnails ibland inte uppdateras och därför ser det ut som de är kvar.

Lite försynt fråga, men omstart av datorn har inte hjälpt?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-17 16:52
Fatcaesar P22
Tror inte att jag har funktionen med att ta kort...men namnen på filerna finns iaf i "indexerade platser". ÄR osäker på vilken disk det ligger på, är som ni kanske märkt inte så superbra på det här med datorer.

Two Face
Anagligen är det väl det att bara namnen finns kvar eftersom det står att det INTE går att ta bort filen eftersom den inte finns kvar på sin ursprungliga plats. Mjo har prövat med omstart, men det finns tydligen kvar filer/namn på filer ända från 2007 så det lär nog inte va lösningen =/