[TIPS] - Gratis spotify
Svårt att veta riktigt var jag skulle lägga den. Men det va massa hype om spotify så Peter-pan-komplex bjuder på några invites till Whoa.. 9Gg3fyc8phFtX2k3 sHUGJ5yDsbBdw5qJ Px8hjpFjPUbYLV4L nEa7CV73GekhYwXX zkbDKyWjEFGufmLM hbWF72DwD3VAKyxg ehwqk7uBp95wHEdX Ec9dmtAHmRDjTJKz USbTjA96qgG4nk8k 9dAAHJ4UWYc4LnMF 5Spe5ikHCm8q3Jt3 6JhWwbnMqKYZdBPm wGh5NASejDKn9ws9 cLjgC3TcR9qMJqNa Y39gpxRsXZKmtx9N TSTmg2g85J4s96ED TZm95qDi7f6Xeety qp8MpmSJ9zMwZdSJ MKLkhjTzSAYfjMpg JJzFM5NWPzqYEB3W swkJ358yVkmYncG5 aThNUgVVfbtLzV8x m2BFp9N6YxV2R5HA Z64zX75JRHB5H4S9 zULb72zgcJyJuC3i 82DHPpHLuCDhzkjA bfPD57LgkudYpSCc qnkEExL86jfRB7uS 2YCW4WdqGA9Dhh3k uEUjPR5Yufe9MdUw 4bZ4nAjpMkd7EU9K L83CzAabx4pxKn28 UYknSZHLDJh2Fk6Z mDNgqKeut29XFn9s qfjEc6STjbwNXgLK ji7Y72Lgq79zkNRC 6SF29WyVRjNkT8pL Kt7K9VcAmgFsLBK4 6Up8jK8UCLKHfjCD 2TS292bBfX99zD2z MfFniepbRPtu5ZNV ZcC6DbhgTfUqaqRn CP8c75stcuapBRTT ewUxgLwRgT23Yxy6 m8WJNUSyeBthbkgp 2puDH3sJRiAwxPbX (Inlägget ändrat av PenDragon 2009-02-19 16:07:14)
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
fett! länka sidan också där man skriver in koden?! kommer underlätta för många som inte kan google
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
LÄNK HÄR Sen tycker du på "GET STARTED" och skriver i en av koderna där.. ta da (:
Det här blir ju ännu bättre för snubben som säljer invites i Köp&Sälj.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Candide Dom är borta nu ..
Peter-Pan-Komplex Nä 1 e kvar =P
be the change
TACK förresten! har suttit och ruttnat några timmar med att testa såna här koder som ligger ute på internet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
JackVegas- Nu är den borta.. Chana_Masala Lungan (: .. Hoppas det uppskattas
www.lakka.se delar ut invites gratis också
www.RekFoto.se
tack, tjejen blir glad
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
tack ska ja ha!
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Det är lungan.. Men skriv gärna vilka ni använder så resten av folket vet..
Haha ops, jag tog nån nånstans lite längre neråt *doh*
be the change
MfFniepbRPtu5ZNV e haffad iaf
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Jävlar vilken hype det har blivit, minns för ett par månader sedan när ingen fattade vad man snackade om. "spotify?! Vad är det?!". haha. : )
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
UYknSZHLDJh2Fk6Z L83CzAabx4pxKn28 ZcC6DbhgTfUqaqRn de 3 e tagna, dock bara en av dem av mig. så ingen annan rotar runt bland dem
mama said knock you out
Tack så mycket förresten, syrran levererar en puss på kinden
mama said knock you out
såå fett överskattad spotify är! Hittar knappt hälften av låtarna jag söker.
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
Väldigt dum fråga i detta sammanhang, men vad gör man med dessa koder???
Ellilicious F21 kolla inlägg 3
Stort tack Peter-Pan-Komplex! :) Tog följande:TZm95qDi7f6Xeety
DIF!
har redan, men jäkligt busssigt av dig män
AIK
jippie inte en enda funkade! alla är tagna..
här är några till, 7STgTLWWsD8FNDYM n7BX2TL6RKgWTxmM 5U3iHpUNJTEUMEiN HsnM7SHf2KUDbnuC 32T9NUuSkWECXMSn CwbHEKUcYT28jejj NDx942SpYCjhssCu WnTRxkC6BYdcGLw7 PBdJC4yFbeZ3gCHU
----------------------------------------------------------------------------
tack rektum! tog: PBdJC4yFbeZ3gCHU
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
e det nån mer som sitter på nåra? isåfall är jag sugen på en...
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...
tack som fan. tog alla undre till mina nära å kära:) Som ni vet kan alla ni med bredbandsbolaget få gratisversionen via dom.
volt: Finns nog kvar i rektums lista, bara att prova.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Faan då :( ingen funka!
Highfive anyone, anyone?
jag tog alla i rektums sorry
de va lite egoistiskt må ja tycka!
Highfive anyone, anyone?
fakiskt....
Lebanner P23 hoppas dina nära å kära är Whoaiter annars va de illa gjort, jag har 3 kvar om nån känner sig utan skicka mig ett PM Aii
----------------------------------------------------------------------------
vilket jävla sätt att överhypa en reklamfinaniserad tjänst på det här sättet... å stänga ute folk bara för man inte fått tag på en invite! grrrr... (ja, jag är rätt bitter faktiskt...)
mina barn måste ju oxo käka? Nej dom va inte whoaiter. Men eftersom jag alltid får ladda ner musik åt dom så kändes det endå helt rätt
jag har 3 invites så pm om du vill ha
hade visst 10 invites så här har ni. (sorry för dubbelpost) 86FkaBH2cRMBNpDi 7GsbXSUkXxj8XSs9 4gdxXkUTs5zdCG99 fPnxH5wwaqpKD4Vm k3PVNPULFuUS9ZdC anjm3BkuDVDTth2y ZzXBjJjHmYxmNs2Z mskhSystnYM3Ebg4 PwLJCwFXzj46ADBf RGXsf5VwMdTBGtag F2uPS7FUyLUGgVBw
tack tack... klippte PwLJCwFXzj46ADBf dvs 3 dje nerefrån...orkade inte att få testa massor igen så körde en olågisk:P
Tackar! Nu är man äntligen med i det häftiga Spotifygänget tog denna: 4gdxXkUTs5zdCG99
Antoine "Flash" Howard (1975 - 2004) R.I.P
Men alla är ju tagna :(
för dom som fortfarande inte har: u56CyqUzAaGCm6ns J6CpMgtdhPk4n4e3 HzqS6UcVtU2B82CU YewZpyUfP8PN2RA5 FUFaJ7GCsCii4EdR Ze5UFwGSBcTVi6sz 9xgUu9MsJZSN2WqY gxsheC2DCBWTeqGd Pmz8BqAzuT6BXxfg XRMYWUVWDMztGD3L cMBYfEEPPWW2aSgq
Tack. Tog 9xgUu9MsJZSN2WqY. Nu ska jag bara se vad hypen är :)
CAMPIONI!
hur kommer det sig att vissa kan ha massa invites?
PAO!
Tackar tackar tog denna u56CyqUzAaGCm6ns
neeej gör det inte spotify är marknadens svar mot fildelning. krossa kapitalet
bränn, bränn, bränn alla män
Jag tog HzqS6UcVtU2B82CU
jag vet inte hur invitesystemet funkar, jag får bara fler och fler invites hela tiden så om nån vill ha... wd8a3fKaBAbpfb4E S7Fdk64sHqJyBsfN YNjY8jaXBCaV7ZUD ZNmVBGLYsiM9e6ef 6MduFFmgXW86jsMe MK97FnRZg4tEcRXh 2aP3HbKThcZfcKEg 7A2Je5LKGGEhLyfh UcYN6tddhGmibNg2 bCYTmC2MkWbP3hqh
Moderator
2009-02-07 13:18
Tackar. Nu har jag kunnat fixa åt farsan som en liten 60årspresent också :)
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick