Mobilt bredband. HJÄLP!
Behöver skaffa mig ett mobilt bredband, typ nu! Vette fan vilket jag ska ta:3 Telenor Telia För tillfället är jag mest inne på Telenor, och det är endast för att deras modem är snyggast!Vad har du/din kompis/din kusin/nån du känner? Vad tycker ni? Nöjda? Missnöjda? All hjälp uppskattas! Stank you very much! (Inlägget ändrat av Louder 2008-12-25 08:21:23)
www.ishoesme.se www.flowpics.posterous.com www.lovelymonday.tumblr.com
Haha 3 har ju fått bäst betyg i alla tester typ och min syrra har det och är nöjd med hon bara surfar inte tankar o så=) så det är väl bra
feel tha beaaat maaan
Köp det inte, snälla!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dumboleifi vilket ska jag inte köpa? 3 telenor mobilt bredband överhuvudtaget?
Ska dock tilläggas att mobilt bredband överlag hade jag aldrig rekommderat men vill man bara ha det såD:
feel tha beaaat maaan
Definitivt 3. De har väl inget tak på dataöverföringen som Telia, Telenor & Tele2? För hos dessa tre sistnämnda kan man ju ladda högst 5 gb per månad innan de stryper hastigheten.
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
nej 3 fyller du på med ett pris i månaden typ som kontantkort tror jag och det vara då 1 månad eller nått
feel tha beaaat maaan
psyjunta när jag snackade med dom dryga jävlarna i telenor butiken så sa dom att dom själva va dom utan nåt tak.Eazyaxe har skaffat en laptop, så jag vill ha mobilt
jaja OK men ta 3 det hade jag lätt valt iallafall
feel tha beaaat maaan
Köp det inte alls om du inte verkligen måste!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
enligt idg.se's test är telenor det enda utan ett egentligt tak.. testet är förvissa kanske lite utdaterat nu men endå
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
man vet adlrig när man kan behöva mobilt bredband att kolla whoa. vore nice om du återkom med vad du valde och hur det funkar
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
Jag har 3. Köpte det för att det var det enda modemet vid det tillfället som INTE hade en begränsning på nedladdning. Alla andra då hade en gräns på typ några hundra mb, överskred man det fick man betala per nedladdad kb... helt sjukt. Jag är nöjd med mitt, laddar ner filmer och serier och spel hejvilt, går inte så extremt fort men jag låter det stå på över natten så blir det klart! =)
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
jag har telenor som funkar bra.. använder det bara när jag är ute och åker tåg i princip, fick det på köpet när jag tecknade turbo-dsl med bredbandsbolaget
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
har inte läst ngt i tråden, men min spontana utvärdering av tele2's mobila bredband kan sammanfattas ungefär såhär: ren skit. gick inte att installera på min stationära dator ens med teknisk support på plats. köpte laptop. visst hoppa det igång. men det la ju av fanimig hela jävla tiden, så man fick starta om datorn. när datorn gjorde uppdateringar som innebar att den behövde starta om sig, och sedan fortsätta med installationen, sket sig varje gång, iochmed att internet dog och varken visste in eller ut. ett tag funkade det inte på 2 veckor, över huvud taget. det var då som jag tog ut simkortet ur den s.k dongeln, och bokstavligen tuggade sönder simkortet. nu har jag, efter en månads telefon- och "på plats" support, äntligen fått igång vanligt internet, som kommer från en sladd ur väggen. nöjd.
Tu m'emmerdes!
kreamteam jag skrattar så hårt att till och med mitt arsle flabbar. Du gjorde min julhelg :)
Jag har Tele2 nu´. Reser ganska mycket med bilen runt i sverige så det är riktigt bekvämt att ha med sig. annars har jag vanligt 24mbits från tele2 hemma i väggen :) Men mitt trådlösa har alldrig strulat, och jag har alltid haft schysst mott. och fart :) men som andra säger, det är inget man sitter och tankar film och musik på kanske..
teaminsaneracing.com
Kaneida är glad att jag kunde ge någon ett leende iaf! tänkte dra historien om min gamla 3310 nån gång runt påsk också.
Tu m'emmerdes!
kreamteam heheheee ser fram emot det! Alltså jag känner igen mig lite i din berättelse och lider med dig. Men du är en sjujäkla historieberättare och jag kunde visualisera allt haha hahaha.
3 har tak på 10 gig så stryper dom :/
Kobb; VA?! Jag laddar upp och ner säkert 30 gig varje månad, månadskostnaden ligger kvar som den ska!
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
Som nån sa, köp det inte för allt i världen, du blir bara lurad.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
kolla igenom avtalet ordentligt om det är tak eller inte och vad som händer om man går upp i taket. jag har telia själv och det är relativt värdelöst med 5 gig tak, MEN det är det enda som funkar på vårt landställe. hemma har jag vanligt internet med trådlös router istället. och lita inte på tekniksäljare, dom vill bara sälja.. flaaajjest, dom lägger inte på extra kostnad längre, dom stryper hastigheten så det går saktare. men om dom inte hade tak när du tecknade abb kan dom inte lägga på det i efterhand heller, det vore avtalsbrott.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Min syster har Telia, hon bor i Centrala stockholm, där funkar det pissbra iaf
Follow the dao, right about....NOW!
äh vaddå, har telenor, funkar utan problem, i göteborg och stockholm när jag varit där, Som någon skrev så visst det funkár att ladda ner filmer och musik, går inte snabbast i stan men förutom nedladdning så är det Inga som helst problem och jag är nöjd. sjukt nice att ha mobiltbredband till laptop. Känner mig inte lurad någonstans.
Empress
tecknade ett abonnemang hos 3!!! nu i veckan! (över nätet) Så jag kan väl återkomma på måndag eller nåt, när jag har det och får känna lite på det!lia22 jag va och kollade hos telenor, telia och 3s butiker först, men det är som du säger säljarna = NEJ! speciellt han som servade ,mig hos telenor, fy fan! blond backslick fuck ! han trodde att jag va helt efterbliven! dickhead!Jag hoppas inte 3 strular nu bara! palla med ett till helvete med internet, (hade net at once på min stationära, låt oss inte ens gå in på det)
har även för mig att 3 och telenor går på samma nät , eller telenor går på 3s nät.
Empress
Telia & Tele2 delar även de på ett gemensamt 3G-nät. Det enda som skiljer de åt är priset. Villkoren är precis de samma gällande tak innan de stryper hastigheten. Jag är dock nyfiken på ett bolag som heter Ventelo. De har varit mycket i blåsväder pga oseriösa försäljningsmetoder hos deras återförsäljare men tjänsterna är grymma i sig. De har lanserat ett mobilt bredband som ligger i ICE.net's nät. Det blir ingen turbo-3G utan det är vanlig 3G som är upp till ca 3 Mbit/s. Den stora fördelen är att det nätet täcker 95% av Sverige, inte Sveriges befolkning som 3 stoltserar med, utan 95% av Sveriges landyta.
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986