I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Helvete, har virus på mp3-spelaren

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2008-11-28 03:34

Helvete, har virus på mp3-spelaren

Vad gör jag? Kopplar in mp3-spelaren som vanligt till datorn. Hör USB-ljudet men det kommer inte upp ett fönster som frågar vad jag vill göra med diskenheten som det brukar göra vanligtvis. Mp3-spelaren finns under Den här datorn som diskenhet "J" (vanligtivs brukar den heta "E") och när jag dubbelklickar på den får jag upp ett varningsmeddelande - "Access denied" (Fuck you).

Det här hände efter att jag haft spelaren kopplad till en dator på ett internet cafe som har fackat upp spelaren tidigare (glömde bort det aaaaahhh). Grejen är dock att det alltid har löst sig ganska snabbt. AVG hittade massa skumma filer på spelaren och jag tog bort alla filerna via programmet men det har inte hjälpt. Det som är jäkligt jobbigt är att jag har massa facking skoljobb på spelaren och vill inte förlora dem. Nån som har nåt tips på vad man kan göra?

/Aron