I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2 saker I need help with :)

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2008-11-14 17:07

2 saker I need help with :)

1. På min laptop från skolan kan jag inte installera saker eftersom jag inte är adminstratör ... man kan dock dra över redan installerade spel från en annan dator .. kan man fixa så det går installera på något sätt istället för att dra över? "/ .. sen kan jag inte göra samma sak med msn , det står att någon fil saknas.. kan man skaffa någon nyare verision av msn utan att installera på detta sättet eller finns det ett sätt? .. pallar inte gamla messenger -.-

2. Jag hade inte internet på min stationära dator för några veckor (och xp verisionen är nerladdad) så jag var tvungen att aktivera den online men det kunde jag inte så jag tog någon random aktiverings grej . stod att windows var aktiverat. . men efter ett tag stod det att window var tvungen att aktiveras inom 2 dagar .. jag tryckte bort och tänkte inte mer på det .. nu måste man aktivera för att logga in så jag trycker att jag vill aktivera men eftersom jag använde den här aktiverings grejen står det att windows redan är aktiverat men det går inte logga in "/ ... någon som kan hjälpa mig där??

tack på för hand! // pr0

Get Random!