Ang. TV6 Har förstått att TV6 är en gratiskanal, och några jag snackat med har bara fått in den. Har dock inte fått veta om man måste ha någonting särskilt som en boxer (är inte alls hemma på detta område), eller liknande.Dem kanaler jag har just nu är SVT1, SVT2, TV3, TV4, Kanal 5, DK1, DK2, RTL och TV4+. Är det möjligt att jag kan få TV6? (Har ingenting såsom Boxer etc inkopplat).
Ifall det nu inte är möjligt för mig att få in TV6 finns någon möjlighet att få in TV6?
TV6 ingår i mediekoncernen MTG, Modern Times Group AB.TV6 är en bred underhållningskanal som idag kan ses av över 6 miljoner svenskar. TV6 är en del av det fria digitala marknätet och kan tas emot gratis av alla med en digitalbox för marknätet. TV6 ingår i de flesta kabelleverantörers basutbud, liksom i Boxers och Viasats.Så här gör du för att titta på TV6:Du som bor i villahushåll kontaktar Viasats Kundservice på tel 08-52 20 00 00 eller din lokala radio- och TV-handlare för att skaffa en digital mottagare och Viasats digitala parabolkort.Öppettider:månd-fred 09:00-21:00lördagar 10:00-18:00söndagar 10:00-16:00 **) söndagar endast teknikfrågor