I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-09-20 14:24

Spara SMS

Ja, nu är man här med ett nytt I-lands problem. SMS inkorgen är full på mobilen, och jag bara vill ju inte slänga... Så jag undrar om det är någon här som har koll på om det finns något program för att spara SMS på datron? Eller något liknande?

Tack på förhand!

Love Music And Dance

2008-09-20 15:39
Har du en hyffsat ny lur med blåtand så går det troligtvis. Dra igång blåtanden och se vad den föreslår.
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/

2008-09-20 15:50
Tack för svaret, men jag fann det jag letade efter!
Jag säger bara NICE! Det här kan vara ett av dem bästa program jag ägt.
Testa det!

Länk till http://www.fjsoft.at/en/home.php
Love Music And Dance

2008-09-20 23:48
IceBerg:
Shit har oxå letat efter ett sådan program TACK som fan! Du påminde mig!
Och jag fick att det fungera nu! YES!!!
Jag har ingen personlighet

2008-09-21 06:07
Underbart man! Visst är det heaven!
Du kan tom svara på SMS genom programet!
Love Music And Dance

2008-09-21 15:04
men coolt att det bara fungerar till runk-SE telefoner....
Niceness!

2008-09-21 23:02
vilket program! Prisad vore du, IceBerg!
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.

2008-09-22 08:45
När jag en gång i tiden var SMS-kung hade jag också något sådant program för min Sony Ericsson. Det var nog det bästa gratisprogrammet jag haft.

Minnsi nte vad det heter, men ni verkar vara nöjda med det där. :)
jagvillocksåhaenblog.com

2008-09-22 20:27
Åh, SMS kung!? Hur gör man då?

Btw, donera till skaparen av detta program, det tycker jag han/hon/dem/det är värd!
Love Music And Dance

2008-09-23 08:53
Antagligen hyfsat off-topic nu men..

Sparar fortf SE-lurar alla skickade SMS utan möjl att disabla denna feature? Det som fick mig att alltid gå på Samsung för sisådär tre år sen. Ville man va utan skickat-historik var man tvungen komma ihåg o gå in i o damp-länsa regelbundet typ. Nu har väl mkt hänt iom "Walkman" och allt vad dessa ((mer el mindre högteknologiska)) lurar heter, så antagligen var det där nåt förgånget o hacka på.. Men nån som har svart på vitt direkt, så jag vet om det kan va dags o börja titta på SonyEricsson hyllan vid nästa nyköp..? :-)

2008-09-23 22:13
Jo, ag tror man kan disable den featuren.. Men den är med i grund inställningen tror jag.. Iaf på min lur.. Dock så är det inget problem längre, eftesom jag kan föra över alla min mess till datorn, och sedan tömma allt! Jag tycker SE är lätt det bästa just nu!
Love Music And Dance

2008-09-24 23:11
Varför vill man spara typ 200sms ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-24 23:24
grymt program btw. men spara sms still dont get it:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-25 10:07
Alltså för mig så är det en jävla känsla bara.. Har mycket svårt att slänga saker.. Är en sammlare, och tydligen så gäller det SMS också. Kalla mig insane, men jag tycker det är mysigt att ha kvar SMS konversationer från softa tillfällen.. Typ någon mysig tjej man träffade, man SMSade lite.. Eller någon galen natt då man med hjälp av SMS försökt styra som fan! Blir lite som en dagbok typ.. Kul at titta tillbaka på när man blir äldre.

Men du har helt rätt, man behöver ju inte mer än typ 10 - 20 VERY special ones.
Love Music And Dance